Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier! deel 2

Te mooi om waar te zijn

Het typische MP oplichters profiel. Dat je dat nu nog niet ziet. :face_with_monocle::face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Ik had een vermoeden, daarom heb ik geen geld overgemaakt zoals de vorige keer… voortschrijdend inzicht

dacht dat deze een paar weken terug op 2dehands stond. Zelfde tekst.

Zelfde oplichter waarschijnlijk

1 like

kwam deze omega tegen op MP, ben geen kenner - kan iemand me vertellen waarom de prijs zo laag is?

  • great ik mag geen koppelingen plaatsen - advertentietitel is ‘4 horloges antiek( omega)’ van verkoper Stan in case iemand zin heeft het op te zoeken :slight_smile:

Ik zal de link voor je plaatsen:

Het zijn zo te zien 4 dameshorloges.
De wijzerplaat van de Omega ziet er twijfelachtig uit, denk een slechte redial of een samenraapsel

dankjewel!

aha, oke niet echt de moeite waard dus?

1 like

Wat mij betreft niet echt. Overigens is de prijs aangepast, nu helemaal niet interessant meer. :sweat_smile:

Hier heeft @koekoek een punt. MP verkoper gebruikt ze zelf niet. 1 van de red flags. :wink:

Iemand tot koop overgegaan?

1 like

19mm

Om in de gaten te houden of prijs zakt?


dan interessant voor de handige jongens hier? (@wbcoupe ? :wink:)

2 likes

Dank voor de tip, maar je moet wel heel handig zijn om daar nog wat fatsoenlijks van te maken. Glas is volgens mij onherstelbaar en die zijn niet meer te vinden. Verder mist de band; iemand heeft er een band van een 516 op geknutseld.

En dan nog 300 Euro vragen… :grimacing:
Maar zoals je al zegt, ik gok dat de prijs nog wel wat zakken zal. :sweat_smile:

2 likes

Wie weet deze :sunglasses:

1 like

Mooie Eterna handwinder (let op, radiumbommetje) uit 1952. Correcte wijzerset en in een mooie staat, als de wijzerplaat je kan bekoren. De prijs is niet zo gek. Serviced, voor zover je daar waarde aan mag hechten.

4 likes

Leuk vintage Tissot bandje met originele gesp.

Verzendkosten zijn hoog, wellicht valt er wat te onderhandelen.