Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier! deel 2

Deze zal snel gaan volgens mij!

https://omegaforums.net/threads/vintage-longines-flagship-w-steel-screw-back-case-and-rose-gold-markers.119931/

2 likes

Nice :ok_hand:
“Zwevende wijzerplaat” ?
Wel jammer dat deze ref geen oranje secondenwijzer heeft. En hij mist 2 lume dots :grimacing:

1 like

Grappige duiker voor de prijs. Lijkt wel dat de bezel geverfd is.

Volgens mij hoort dat, zodat je in het donker kunt zien wat boven is. :sunglasses:

Wellicht rare quote op mezelf, maar deze gaat toch weer doorverkocht worden. Ben bezig met de collectie wat opschonen en focussen op een uiteindelijke vintage Tag Heuer dus daar wil ik wat plek voor maken.

Mocht iemand het een leuk ding vinden, laat het dan weten. Hou er rekening mee dat hij onderhoud nodig heeft.

Btw “nos” is wat optimistisch als je de achterkant van de lugs ziet.
Mooi uurwerk cal 13

1 like

Kans op meebieden op horloge.geschiedenis?
Op buyee staat deze 18k Seiko Astron van April 1970, het allereerste quartz horloge ooit!


De direct kopen prijs staat op 12.000 euro, een koopje :sweat_smile:

4 likes

Nog iemand een Fiat horloge voor bij z’n klassieke Fiat? :sweat_smile:
Heb overigens niet het idee dat het iets met het automerk van doen heeft. Font van de merknaam komt totaal niet overeen. :thinking:

1 like

Leuke “10”, jammer dat het niet goed loopt :slightly_smiling_face:

1 like

Ik vergeet nogal eens beschrijvingen te lezen
 :sweat_smile: :blush:

1 like

2 likes

election grand prix ca. 1945 art deco

12 likes

Wow wat een fantastische dial !!!

1 like

Iets leuks als je er even een mooi passende leren of metalen band bij denkt.
In de samenstelling als op de foto van deze advertentie kan ik me haast niet voorstellen dat die verkocht wordt, maar
 :grin:

De Tissot 516 is de laatste tijd :fire:hot :fire:
 ik begrijp ook wel waarom.

Bij onze oosterburen een net exemplaar.
(niet de goedkoopste ever
)

Mocht je twijfelen, @Climholland trekt je wel over de streep :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Voor de PR516 verzamelaars wellicht een interessante veiling.

2 likes

Mijn eigen ‘grand prix’ verbleekt totaal naar zero naast deze van stev3. Dus die mag van mij best nóg wel eens onder de aandacht met die fantastische wijzerplaat :yum::yum:

1 like

Hij is inderdaad mooi, maar waar is deze deal te vinden?

Ik zou er best meer over willen lezen.

Dito hier :wink: Ik vermoed dat hij per abuis in de foute topic zit, en dat hij van poster zelf is. Alleen @stev3 kan dit ophelderen :nerd_face::nerd_face:

1 like

Hahahahaha,zekers!