Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier! deel 2

Ik vind het er oke uitzien incl de gematteerde finish dat je op andere clasps niet ziet. Fotos zijn niet al te best maar ik krijg een goed gevoel bij het horloge. Altijd mogelijk om extra fotos te vragen voor de zekerheid natuurlijk.

1 like

Voor de prijs zou ik het nog steeds doen, als deze goed loopt, maar mijn twijfels blijven over de bracelet.

Leuke Nivada. Compressortje, als ik het goed zie.

1 like

Het is voor een head only geen geweldige prijs imo, maar met bracelet lijkt het me netjes. Ik denk dat de band wel oke is afgaande op de fotos en het algehele gevoel er bij.

1 like

Ieder zijn smaak :slight_smile:

Heb zo mijn twijfels over deze maar…maar vind hem stiekem wel mooi… misschien willen de experts hun mening geven… Ter lering ende vermaeck

https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.it%2Fulk%2Fitm%2F264528394401

Koopje geworden :sweat_smile:

1 like

Crap. Ik heb hem wel gepost maar ben zelf vergeten om hem in de gaten te houden. Bijzonder dat hij zo goedkoop is weggegaan. Heeft men toch twijfels gehad over de wijzerplaat?
(verschil dikte font
SWISS MADE’ en ‘Nivada Aquamatic’ maar
’21 jewels’ ?)

Ik vind hem te duur. Voor €250-300 een instant buy maar nu net te hoog te geprijsd. Van de andere kant moet de bracelet ook wel aardig wat waard zijn. Trouwens: je betaalt ook import vanuit Zwitserland, niet?
Misschien zit ik ernaast en is iemand erbij gebaat.

1 like

Interessante endlinks voor bijv. een zelfde bracelet voor de Polerouter etc. Ik mis ze toevallig :relieved: en tja - de complete banden van Universal zijn vaak duurder dan dit overigens best mooie setje. Benieuwd…
“de bracelet ook wel aardig wat waard” :yum:

1 like

Houd de bracelet en flipper het klokje naar mij :wink:

1 like

Jazeker, vaak genoeg gehad. :grimacing:
Tenzij de verkoper dicht bij de grens woont en hem voor je de grens over brengen wil om te versturen, maar daar kun je niet van uitgaan. :thinking:

1 like

Och een schildpad automaatje is misschien ook wel eens leuk :crazy_face:

Zonder meer. Staat al even op mijn verlanglijstje maar de juiste kans moet nog voorbijkomen. Ik heb deze zomer een heel fraai zwart exemplaar gekocht (die zat tussen patent pending en turtle back in) maar daar bleek iets aan te schelen dat op de foto’s niet kenbaar was. Retour afzender helaas.

1 like

Zwart is ook wel erg zeldzaam geloof ik - ben nooit verder gekomen dan 2 met klassieke metal finish dials

:thinking: en die heb ik eigenlijk ook niet vaak meer gezien de laatste 15 jaar

2 likes

Over oude Certina´s gesproken - dit is ook wel iets speciaals, hoewel er vast wat mis mee is…

1 like

En … heb je 'm gewonnen? 1 bod zie ik.

Hier foto’s van die zwarte.

5 likes

Er klopt volgens mij echt niets van dat ding. :stuck_out_tongue:

1 like

Voor de Crest verzamelaars…

Too good to be true? :smiley: