Dat wordt ff zoeken
Volgens mij alleen het lcd dat hetzelfde is. (En de module)
Voor diegene, die echt iets exclusiefs wil: Er staat een Seiko 35SQ in 18K goud te koop op Yahoo! Japan. Zal wel voor een flink bedrag verkocht worden, die dingen zijn zo ontzettend zeldzaam! Het waren de allereerste quartzhorloges.
Die veiling is net afgelopen⦠Het horloge is weggegaan voor maar liefst ā¬11875,-
Wat een geld voor een quartzhorlogeā¦
Holy Moly
En voor ons dan nog import erbijā¦
Maar goed, dat ik het geld er niet voor had⦠Was al blij, dat ik een GS voor een zeer gunstige prijs kon kopen⦠maar ik denk, dat dit horloge binnen Japan is gebleven. En waarom ik dat denk, heeft als reden, dat de Proxy services in Japan geen bedragen boven de 900000 yen accepteren. Dus de Japanners kunnen wel gewoon door bieden, maar de rest van de wereld niet. Ik denk, dat anders het bedrag nog wel eens hoger had kunnen uitvallenā¦
Tja die kon niet uitblijven natuurlijk
Voor wie op zoek naar een mooie Copernicus.
Tissot F1
Nu kopen prijs van 99 euro
Nouā¦ā¦ al best aardig bedrag geboden toch?
Dat zeker, maar een Rindt doet normaalgesproken toch rond de ā¬15k dacht ik.
Nou das wel even geleden hoor
Ah, okay dat wist ik niet.
Ik moet ook bekennen dat ik het de laatste tijd ook niet meer zo actief volg
Ik boycot Catawiki normaal, maar als deze onder de 250 blijft dan heb je er een fijne deal aan.
Jammer dat het kennelijk ⬠39 euro verzendkosten is om het te sturen van Nederland uit Nederland. Zullen wel de benzinekosten zijn.
Dat is de maximale verzendkosten die catawiki toestaat binnen Nederland. Verzendkosten kijken veel bieders niet naar, dus zijn een makkelijke manier om extra geld te verdienen aan een verkoop. Ook omdat je over die 39 euro geen percentage aan catawiki hoeft af te dragen.
Zo mooi