Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier! deel 2

280 euro bij een antiquaar swaak in utrecht voor een mooie khaki mechanical

4 likes

Misschien stemt dit men milder;
Vroegste type ds (iets duurder) volledig gereviseerd met NOS onderdelen door oud certina medewerker (professionele job)

1 like

Is die kast niet volledig naar de haaien?

Nieuw is ie in idd niet nee…
Maar maar de haaien?

Ik ken dit model niet enorm goed en wellicht zijn de foto’s een tikje overbelicht maar ik dacht dat deze meer facetten hadden.

1 like

Haha grappig, door de foto en met het horloge in dat plastic zakje, lijkt het net een plaatje dat is geprint op een stukje papier :slight_smile:

1 like

Ja ik heb nooit gezegd dat ik goed was in fotos maken

You cannot unsee it :rofl:

Mooie Lemania roségouden details in een stalen kast.

2 likes

Gaaf en prima prijs, alleen locatie Algerije :roll_eyes:

Ach, ik heb ook wel eens iets uit Pakistan ontvangen. (Vrij vaak)
Of Oezbekistan, Oekraine,( Donetsk), Dubai, India…

Ik heb prima ervaringen met Chrono24 als intermediair als het onverhoopt mis zou gaan.

Klopt, maar hier geen escrow of retour optie en dat maakt het allemaal iets meer risicovol.

Moeris excellence met cal 13"

Destijds topmodel van Moeris. Ik heb een zelfde en kwaliteit is top. (Kroon is niet origineel maar das zelden bij deze)

Moest iemand tegen de grens wonen… Een mooie hoop horloge onderdelen en zelfs (zeldzame) persvormen. Enkel ophalen en ik ga er geen 250km aan besteden jammer genoeg :smile:

1 like

Dank voor de tip maar de spullen zijn helaas al vergeven ( ik was ze graag vanuit Maastricht gaan ophalen…)

De eerste koper heeft niet meer gereageerd; de verkoper heeft met mij contact opgenomen en mijn bod geaccepteerd. Ik ben de spullen meteen vanochtend gaan ophalen. Een ongelofelijke hoeveelheid veren, stiften, wijzers etc. etc.

Erg blij mee! Nogmaals dank voor de tip!

24 likes

Mooi om te zien dat het naar een liefhebber gaat

1 like

Heb je een mooie koop gedaan! :+1:

1 like

Tissot 516 met verkleurde dial.
Let op, secondewijzer zit in het zakje ( tap van het secondenrad kan afgebroken zijn)
Nu kopen prijs van 105 euro.

4 likes