maar wel een hele leuke - en hij werd weer opnieuw geadverteerd zag ik…geduld
Hij doet me beetje denken aan mijn oude 516 Quartz, tijdgenoot je?!?
Tijdgenoot inderdaad; beide eind jaren 70.
Ja ik zag ook dat hij opnieuw is aangeboden, denk niet dat hij verkocht gaat worden voor deze prijs. Maar ik heb zelf geen interesse, heb al een 40206
Jammer, wel een hele leuke in nette staat zo te zien. Maar ver zakken verwacht ik niet, aanbieder lijkt ook bij zijn andere opties - o.a. Eterna bracelet en Atlantic - geduldig voor ‘die ene liefhebber’ te gaan…
Je hebt ook maar een gek nodig natuurlijk. En wat is duur; een nieuwe quartz prx is ongeveer even duur, dan vind ik dit toch specialer
Aan de andere kant zit een nette werkende 70’s Tissot quartz meestal meer in de range 100-150 Euro.
Gelukkig wel - blijven ze, zeker voor die kwaliteit, nog heel betaalbaar
Precies; als ik eens een keer naar een ander merk zit te kijken schrik ik me meestal rot van de prijzen
Bulova Snorkel 666 op originele band. Volgens mij vrij voordelig.
Dat is inderdaad een hele mooie
Is de premium op die (mooie) bracelet zo groot dan of zijn deze Snorkels de laatste jaren dan zo gestegen? Ook voor vintage is de bull market nu wel voorbij, dacht ik zo?
Ik zoek niet actief naar deze horloges, maar als ik ze zie dan is dat veelal voor 1k+.
En ik weet niet of de bull market wel zozeer voorbij is. Bij vintage (véél meer dan bij modern) is immers zeldzaamheid een factor.
Oh? Als dat gedane zaken zijn , zijn ze idd flink gestegen.
Ik heb er 2 in t verleden gehad, als ik me goed herinner voor 400€ en 500€ ( met originele bracelet, maar minder mooi type dan deze) verkocht…
Misschien een domme vraag, maar klopt deze Bulova Snorkel eigen wel?
Ik lees nl. op Watchsteez dat het woord Snorkel na 1964 niet meer door Bulova op de wijzerplaat werd gezet, pas na 1968 zou deze benaming weer worden gebruikt.
Ik stond gisteren op het punt om de verkoper een berichtje te sturen, en ben me daarom even gaan verdiepen.
Geen idee of deze Mr Vrakas een Bulova expert is?
Heb t hier proberen terug te zoeken, maar ik had er 1 van '69 en een iets ander later model, dus kan je niet helpen.
Deze super leuke Yema met interessant ESA 9158 uurwerkje staat op MP met bieden vanaf 225. Heb al iets te veel gekocht, maar lijkt me mooie deal. Volgens mij 39mm dus ook lekker draagbaar.
Tissot TS-X2 met F1 dial.
Nu kopen prijs: 60 euro.
Verkoper staat ook open voor een voorstel.
Probleempje aan de lcd? lees de omschrijving.
Toffe Rodania compressor met gemerkt compressorkroontje
Staat hier in t blauw een 70-ties Edox valjoux chrono in uitstekende staat op een originele Tropic Sport voor eur425 ! Lijkt mij toch echt een goede deal? Ideaal horloge voor de (beginnend) vintage liefhebber die de ‘funky’ 70-ties stijl kan waarderen lijkt me?
Uitmuntende KS.
Erg mooi en tikt beter op de indexen dan een nieuwe
Die oude uurwerken zijn vrij robuust gebouwd, denk dat ze daardoor wat preciezer tikken; die stappenmotor is haast groot genoeg om een boormachine mee aan te drijven