Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier!

Oke, dat is al een stuk duidelijker zo met wat meer achtergrond. Maar of het een deal is ligt natuurlijk aan de prijs :wink:

Ik zou in ieder geval bij zo’n horloge beige/gele lume verwachten en niet wit/groene.

4 likes

Er staat nergens dat het een deal is, ik weet alleen dat hij te koop gaat. :wink:
Volgens mij een vrij uniek horloge, die het internationaal erg goed kan doen.

Ik zal hem eens een prijsrichting vragen.

Edit; Eens wat betreft de lume. Maar geen idee hoe of wat. :wink:

Heuer + VJ72 = big money :+1: Zijn erg gave horloges die autavia’s.

2 likes

De compressor cases gaan toch iets minder dat de Autavia’s met screw back case, maar blijven kostbaar.
Dit specifieke model lijkt mij inderdaad een ‘second execution’, maar de wijzers lijken van een ‘1st execution’ te komen. Lume lijkt mij niet origineel, maar ik kan mij vergissen en bezel is in geen al te goede staat.
Interesse zal afhangen van de vraagprijs.
Mvg,
Gianni

1 like

De prijzen van de Autavia compressors zijn inderdaad wat gezakt en lijken nog steeds te zakken.

Een first execution in goede staat doet momenteel rond €8k volgens mij.

Deze is idd niet in echt mooie staat.

1 like

Helaas zit er niks voor mij bij, wellicht wel voor een ander.

2 likes

Omega seamaster 600 cal. 601 die een beurtje nodig heeft voorlopig 215 eur.
zoekertje 459843190

Zit @septentrio achteraan dus niet fair om te bieden.

1 like

Wut? Hij heeft alleenrecht? :thinking:

3 likes

Een deal melden als je het niet hebt kunnen kopen dus…zoals vaker gebeurt :persevere:

Nee hoor. Eigenlijk niet he. Ik zou het alleen zelf niet doen. Ben ik te lief voor. :kissing_heart:

3 likes

doe ik ook niet opbieden :innocent:
Topic titel is : VINTAGE HORLOGEDEAL GESPOT? DEEL HEM HIER
heb mijn plicht gedaan :confused:

1 like

Is voor mij wat veel geld, maar wat een prachtig horloge…

Bulova Devil Diver 666ft € 1.275,00 http://link.marktplaats.nl/m1332231339

Deze lijkt mij niet zo duur voor een Grand Seiko:

https://omegaforums.net/threads/1971-grand-seiko-5645-7010-hi-beat.83537/

2 likes

Inderdaad niet duur voor een GS. Maar het is wel een instap GS, die kunnen mij persoonlijk wat minder bekoren.

1 like

In jouw geval kan ik me voorstellen dat je de fase van ‘instapmodellen’ wat ongroeid bent :grin:. Maar voor wie eens een high beat, grammar of design, vintage GS wil proberen, denk ik dat dit wel een leuke is!

2 likes

Dat is het niet zo zeer, ik heb nog geen GS gehad :sweat_smile: Zelf zou ik of wat euro’s op zak houden en voor een KS gaan of wat meer uitgeven en voor een bijzonderdere GS gaan zoals een handwinder of 36.000 bph uurwerk.

1 like

Heb jij nog nooit een GS gehad, ondanks alle varianten van Seiko die al voorbij zijn gekomen? Dat verbaast me toch wel. Is er een reden voor?

1 like

Die gaan over het algemeen voor meer geld dan dat ik voor een horloge wil uitgeven. Een mooie dresser kan ik zeker op prijs stellen maar ben over het algemeen toch wat meer van de sports watches. Een GS staat zeker nog wel op het lijstje van horloges die ik ooit gehad wil hebben maar het heeft niet echt veel prioriteit. Een 5625-7000 King Seiko was eigenlijk mn “grail” dress watch.

1 like

Begrijpelijk hoor :smiley:. Die KS is wel heel gaaf idd. Heb je eigenlijk al een foto gepost nadat deze opgeknapt is?

1 like