Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier!

800 euris voor een geserviced microrotor…als je de stijl leuk vindt geen slechte deal

Geserviced en een verkoper uit Italie… Dat moet je wellicht met een korrel zout nemen :joy:

100% op meer dan 250 transacties + een foto dat het uurwerk geheel uit elkaar is… Normaal ook twijfels uit Italie, maar eerder in deze context gekocht uit Italie en met succes. (Resultaten uit het verleden bieden geen…ehum jeweetzeluf :sweat_smile: )

1 like

Best een beurtje waard, vind ik.

Ongelovelijk wat veel… echt voer mij maar af als ik op dit punt kom en even mijn verzameling zou willen uitdunnen…

Prachtige eterna, ff glaasje oppoetsen en meer niet.
Prachtig uurwerkje ook. Let op: wel radium lume blijkbaar

3 likes

Mooi horloge idd, mooie wijzers ook :ok_hand:
Met 33mm wel aan de wat kleine kant.

Iets aan de prijzige kant, maar wat een gave plaat :slight_smile:

Nog een eterna centenaire

2 likes

Buren microrotor in mooie staat met service beurt blijkbaar (volgens beschrijving)

@acour_jeroen voor je setje :wink:

1 like

Niet echt mijn smaak, maar voor een VJ72 met service van een degelijk merk, is dit toch zeer scherp?

O&W VJ72

Mwoah. O&W is niet echt een A merk

Eerste automatische polshorloge 1926-1928

https://www.ebay.co.uk/itm/Vintage-Art-Deco-Harwood-automatic-wristwatch-No-reserved-price/273717357664?hash=item3fbad36c60:g:UfIAAOSwm1VcbWYs:rk:2:pf:1&frcectupt=true

3 likes

Originele Tissot racing band, volgens mij voor de pr516 serie.
(uit Duitsland)

1 like

Ruw diamantje wat mij betreft. Ben benieuwd wat 'ie gaat doen.

1 like

Heb je hem gekocht? Prijs is laag gebleven

1 like

Ik wilde hem inderdaad kopen maar ik kreeg zo’n bullshit melding dat ik hem niet kon kopen wegens de shipping methode. Balen zeg.

Ja dat ken ik. Meestal uit de USA inderdaad. Jammer

De laatste vrucht van mijn Ebay-speurtocht vanavond. Ik vind het een prachtige listing maar ik vertrouw de seller niet. Jammer. Hij heeft geen seller feedback en alle buyer feedback ziet er nep uit. Ik zou adviseren om niet te kopen maar we kunnen wel van de (allicht gejatte) plaatjes genieten :wink:

1 like