Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier!

Ah, oei! Nu je het zegt ja… Jammer! Volgende keer iets beter kijken. :sweat_smile:

Als je geen redial/samengesteld horloge in je verzameling hebt is dit een mooie idd maar als je van origineel houdt dan moet je deze zeker niet kopen.

2 likes

:joy:

Goeeeeeeeeeeie deals: http://www.chronocentric.com/forums/chronotrader/index.cgi?page=1;md=read;id=100768

En kapotte lagersteentjes?

1 like

Als je het over vintage hebt…
Misschien iets voor @slin zijn verzameling?

2 likes

Dank voor de tip :+1::grinning: …Ik ben niet echt vd zakhorloge’s :+1::grin:

1 like

Is dat nou 2.6 euro of 2600 euro??

NOS vintage Seiko Lord Matic 5606-7020 voor 275 euro :white_check_mark:

Als het een 5606 is zou het een frankenwatch zijn. Misschien heeft hij niet goed op het deksel gekeken en is het een 5605.

Wel enige twijfels wat die tag betreft, zou dat geen LM tag moeten zijn? :thinking: Of zou het een “NOS” knutselstukje zijn? :thinking:

2 likes

Absoluut koopje voor een 14k witgouden horloge.
https://omegaforums.net/threads/vintage-hamilton-thin-o-matic-solid-14k-white-gold.89441/

1 like

Zo inderdaad, met micro rotor uurwerk :+1:

1 like

Maar je moet houden van de typische jaren '50 Amerikaanse styling… :slight_smile:
Dan vind ikzelf de meer ‘nuchtere’ ontwerpen van Omega, UG of Longines uit die tijd een stukje aantrekkelijker.

Blijft wel veel horloge voor het geld hoor!

2 likes

Zo denken er meer over lijkt me, met een Omega/UG/Longines design was het horloge al lang verkocht voor die prijs, in het witgoud :stuck_out_tongue:

1 like

Voor de liefhebber die niet bang is voor importeren…
Nog niet op groot scherm kunnen bekijken btw…dus fakkel me niet af…:sweat_smile: als iets over het hoofd zie…

Een ongepolijste longines met cal 890.

1 like

Beetje afdingen en dan mag je dit toch wel een goede deal noemen.

Mooie vintage Eterna, die deed me even denken aan eentje die ik ooit gesloopt heb en dan natuurlijk nooit meer wat mee meegedaan heb… leuke prikkel weer, bedankt. :sunglasses:


1 like

Zonde! Ze zijn leuk hoor :slight_smile: en zeer fraaie werkjes.

1 like

Tikkeltje aan de prijs maar wat een dial :star_struck:

1 like

Ongeveer 3x te duur :smile:

3 likes