Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier!

“Hij is niet mint en er is een klein verf blaasje”

Mint maakt me niet zoveel uit… maar verf blaasje ?

Wellicht bedoelt ie een bubbeltje op de dial of zo, zoals je bij veel tudor snowflakes ziet?

Ik ben benieuwd! Je hebt toch weer €650 meer geboden, dus ik hoop dat de verkoper niet zo principieel is.

Zou voor dat geld nog een koopje zijn, uiterst zeldzaam model! Hopen dat jij hem kan kopen Rene! Succes

JLC ligt bij mij in Maastricht, maar ik word er niet echt hebberig van. Zit ook niet te wachten op ‘handel’.

‘bij jou’ als fysiek onder handbereik , of als in ‘ligt bij mij in maastricht en ik woon ook in maastricht’ ?

1 like

The latter.

1 like

Moet je het wel compleet vertellen, dat ie slechts een paar seconden loopt en dan stopt.

Met een verf blaasje zou ik er geloof ik direct vanaf zien. Zou me ontzettend gaan storen en constant mijn blik ernaar trekken.

Rene stoort zich niet aan handel met een gezonde marge :slight_smile:

2 likes

Niet als het onzichtbaar hersteld kam worden , wat ik betwijfel , en een andere WP zal heel heel moeilijk worden

Inderdaad. Is lastig dan.

Ja, die gast zit ook op HF en verkoopt ook Rolexen met fake (Chinese) wijzerplaten etc.

2 likes

ik heb niet meer geboden ?
mijn bod is mijn beste bod , ik ga daar niet overheen omdat ik het een mooi bedrag vind , als de verkoper hem nu voor meer kan verkopen zou ik dat absoluut doen als ik hem was

Er werd eerder hierboven door mooieklokjes gemeld dat de verkoper akkoord zou zijn met €3600. Ik geloof dat je €650 meer bood dan dat. Klopt dat?

oh… ik dacht dat dat over de Rolex ging met waterschade … sorry

Maakt niet uit René :hugs::hugs::hugs:. Het ging idd over de JLC.

Blijf jij bij je bod op de JLC indien er inderdaad een verfblaasje is?

Ik ben wel geinteresseerd als er een verfblaasje op zit maar dan uiteraard niet voor een bod hoger dan het jouwe.

Ik ga absoluut niet hoger , risico is mij te groot dat het niet onzichtbaar te herstellen is

Ik ook niet :wink: