Die gaan makkelijk 5 tot 6k, dus ik begrijp jullie interesse
De beste man zal ondertussen wel begrijpen dat ie iets bijzonders heeft
Die gaan makkelijk 5 tot 6k, dus ik begrijp jullie interesse
De beste man zal ondertussen wel begrijpen dat ie iets bijzonders heeft
9 a 10K zul je bedoelen voor een goeie , maar met deze WP ?
zoals gezegd , als de WP niet mooi hersteld kan worden mag je idd met 4.5-5K in je handjes knijpen
Gelet op de vraagprijs van 2500 vraag ik me af of ik iets heb gemist, een nul te veel misschien…
tsja … ik had hem al gezien maar die kast ? en ook geen Venus 178 …
Valjoux 69 is best wel zeldzaam te noemen… maar of dit de prijs rechtvaardigd; voor mij niet alvast
250 voor deze lijkt me erg weinig, daar heb je een Pontiac met een Landeron voor in goede conditie (niet geserviced). 1: vierkante chrono’s zijn erg zeldzaam en 2: de Valjoux 69 is een prachtig en geliefd uurwerk. 1000 tot 1500 lijkt me wel reëel. Oudere Pontiacs zijn echt prima kwaliteit en wordt goed geld voor betaald. Hier eentje bij Scorpione, 3e van onder:
2500, i.p.v. 250,-
Yup ik zag het, maar Jelle haalde er gekscherend een nulletje af.
Owww…
ik dacht dat die al besproken was ?
€1500 voor een Pontiac chronograaf is echt te veel, daar koop je een Breitling of Enicar met VJ 72 voor. Ik denk dat hij heel blij mag zijn met €500-750 max.
Nog beschikbaar hoor. Ik hoorde dat jij ook contact had opgenomen voor extra foto’s. Hij weet overigens wel wat hij in handen heeft. Desalniettemin een prachtig horloge, helaas voor mij onbereikbaar nu.
Als je me er eentje kan vinden voor 500 euro houd ik me van harte aanbevolen. Ik heb Chronographe Suisse chronos met flinterdunne kastjes en een landeron voor meer zien weggaan. Originele en correcte Breitlings met een VJ 72 voor 1500 mag je me trouwens ook laten weten
Aha, niet goed gelezen. Wel een mooi horloge.
Een Enicar of Breitling met Valjoux 72 voor 1500 euro??? Dat wil ik wel!
doet U mij maar twee dozijn van ieder voor 1500 euro elk ?
Idem ik betaal zelfs nog wat fooi
Ik heb kort geleden mijn Enicar Sherpagraph verkocht voor €1200, mijn Breitling Chronomat heb ik voor €900 gekocht. Een Rodania VJ 726 voor €800 verkocht. Meer dan genoeg chrono’s te krijgen voor dat soort bedragen.
Ik bedoelde wel een Breitling of een Enicar met VJ72 dus geen Breitling met VJ72.