rookgordijn?
Je ziet toch ook dat er geen ‘bad feelings’ zijn tussen Cody en mij? Het nodige is besproken hoor, maak je geen zorgen.
De verkoper had enkele dingen veel beter kunnen afhandelen.
Andy treft helemaal geen schuld. Beetje right place right time. En trouwens al privé uitgepraat
Een mooie Heuer Autavia;
Ben benieuwd waar deze gaat eindigen
Ik vind persoonlijk de plaats waar Gubelin gedrukt is wel minder, dan zie ik liever mijn A&F
Hmmm, als de kerstbonus wat meevalt
Hi Jelle, Ik had hem ook gezien maar dit is een eerste generatie deep diver. Zeker deze versie met deze type wijzers. Ik had er zelf ook op geboden maar €5400 had ik ook niet verwacht.
Hier is nog één met nog twee dagen te gaan en nu al op bijna €2100;
Je begrijpt natuurlijk wel dat als mijn GP deep diver gerestaureerd is, deze ook in deze prijs categorie komt .
Bizar he, voor 5,4k weet ik heeeel veel andere leuke vintage horloges
Laat nog eens een foto zien! Wanneer is ie klaar?
Eens maar je betaald ook voor de zeldzaamheid; er zijn er geloof ik maar een paar honderd van gemaakt. In de jaren 60 en 70 stond dit merk voor exclusiviteit en nog steeds. De klokken van GP tegenwoordig zijn niet te betalen.
Hier is een foto van mijn GP, Jan Ubels zou dit in het nieuwe jaar restaureren met name de wijzerplaat en de bezel weer schoonkrijgen zonder aanslag en de handjes zullen een mooie patina kleur krijgen;
Laat toch zo man :-o
Prachtig zo
Ja, misschien wel maar ik ben niet zo van de uitgeleefde horloges. Meestal ga ik voor NOS kwaliteit en soms kom je zoiets tegen als de GP.
Volledig origineel verkoop je die voor meer dan gerestaureerd, beloofd
Met restaureren bedoel ik niet een re-dail maar puur het verwijderen van de vieze en donkere aanslag. De bezel net zo; het lijkt wel of iemand groene verf erin heeft gedaan. Het horloge blijft dus origineel!
Er staat Force Aérienne - Luchtmacht op en het is waarschijnlijk het nr 73 van 446. Het horloge werd ongetwijfeld voor de Belgische Luchtmacht gemaakt.
Mvg,
Gianni
Zou deze foto eventueel verwijderd kunnen worden om vervalsers niet op ideeën te brengen?
Ben heel erg benieuwd naar het resultaat!
Ja, ik ook. Hij zou kijken wat hij eraan kan doen.
Two Tone wijzerplaatjes blijven mijn aandacht trekken. Lijken helaas wel steeds duurder te worden, of ligt dat aan mij? En wellicht vind iemand anders dit een buitenkans dus bij deze http://www.ebay.co.uk/itm/Omega-Original-Two-Tone-Dial-c-1949-Manual-Gents-338-/132034141885?hash=item1ebdd91ebd:g:WeQAAOSw6DtYUAqk