Zonde om te restaureren vind ik.
Zou em zo laten, wellicht alleen de wijzers opvullen met dezelfde kleur tritium als de rest…
Knap klokje, mooie prijs. Zou m zeker gewoon zo laten.
Misschien ook een tijdje bij de Landmacht gediend???
Hi Hendrik, wasrom vraag je dat?
Nou Denny, was zo maar een gedachten sprongetje, een luchtmacht horloge dat groen uitslaat…
Oke, nee, ik heb niet voor de landmacht gediend. Deze klokken zijn gewoon zo gemaakt. Hier is een foto hoe de klok eruit zou moeten zien;
Die groene kleur van het bezeltje komt me een klein beetje bekend voor, toch nogal zeldzaam denk ik?!
Ik vind die je nu hebt er serieus cooler uitzien.
Idem!
Ik moet zeggen dat ik erg gecharmeerd ben van deze klok.
Niet enorm goedkoop maar volgens mij in nette staat.
Van de groene versie zijn er maar een paar honderd van gemaakt. Ik hoop dat de restauratie lukt; ik heb bij mijn klokkenmaker aangegeven dat geld geen issue is.
Niet de goedkoopste, wel een mooie set…
Zeer fraai! Ik ga de kerstman bellen…
Soms ben je even niet scherp en dan mis je dit: een LeCoultre deap sea sharke voor US$999,00 met originele doos en twee originele bezels.
Deze gaan op dit moment weg voor tussen de €15000 en €25000 ;
“In heb er een nieuwe batterij ingedaan”
Omschrijving is (daardoor) per definitie onbetrouwbaar. Horloge is een goede vondst, dat wel. Ding mist bezel neem ik aan?
Dat verhaal van de batterij vond ik vaag. Als het goed is, zit er een valjoux 72 uurwerk in. Twee originele bezels zitten erbij.
Zie ook de andere 3 foto’s. Met originele box!
Klok klopt, mist bezel, verkoper is een sukkel en liegt in zijn omschrijving (gift, batterij, original box). Staat nergens dat het horloge werkt, toch?
Gezien z’n andere items een rommelmarkt-type (de verkoper).
Hé, de bezels(?) zitten er los bij. Dan wordt het interessant. Ik koop sowieso geen ‘projecten’ meer.