Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier!

Een mooie scafograf 300:

3 likes

Deze is ook niet onaardig;

2 likes

Ik twijfel zelf nog om de verkoper een berichtje te sturen…

https://uhrforum.de/seiko-6458-6020-a-t302745

2 likes

Is wel een kleinere maat toch?

Ja klopt, dit is de mid size 37.5mm versie. Niet erg voor de kleinpolsigen onder ons.

1 like

Waar wacht je op; Nee heb je en Ja,… etc.

Tot er ene paar nulletjes op mijn rekening bij zijn :wink: De collectie word weer te groot, ik moet eerst wat horloges weer verkopen eigenlijk. Ik twijfel toch nog een beetje over de maat ook.

1 like

Vier Seiko chrono’s en vraag me af wat “juiste” prijs dan zal zijn :slight_smile:
https://www.2dehands.be/bijoux-horloges/horloges/chronograaf/lotje-seiko-s-340537241.html

2 likes

Geen idee m.b.t. de Monaco qua prijs, maar de andere 3 samen even qua grove inschatting, indien goed en origineel: 1400 euro totaal. Dat is een gemiddelde op basis waarvan ze weggaan op ebay althans.

Zie ook pogues gaan voor 900, ufo’s voor 600 en bullheads voor 1000 (rode bezel), maar dat terzijde…:slight_smile:

Ben in contact met een verkoper van een Hamilton horloge met vrijmetselaarstekens op de dial. Is dit origineel? Zelf heb ik dit nog nooit voorbij zien komen. Dus was benieuwd of het origineel is en of het wat waard is. Kan iemand mij hier meer over vertellen?

ik heb hem gemaild, kereltje wil 2500 euro, een dromer dus :slight_smile:

Ik denk dat als je een beetje realistisch kijkt je wel ±2k zal moeten neertellen voor het hele zooitje. Die ufo en bullhead zien er echt uit als top exemplaren :thumbsup:

1 like

Valt nog wel mee imo. 500 voor de ufo, 700 voor de bull head, 600 voor de monaco en 700 voor de pogue. Dat zijn niet eens rare prijzen voor die klokjes…

bwa, die prijzen betaal ik niet hoor, zeker niet als ik ze in lot koop…die ufo’s kom ik nog tegen aan 250-300 euro, bullhead oke 600 euro (maar da’s ook al een hoofdprijs, dat vragen ze op de rikketik en daar zijn de prijzen al geflipt), die pogue 700 is ook meer dan optimistisch, ik kon er vorige maand nog eentje kopen voor 350 euro… krijgt ie nooit verkocht aan die prijzen :slight_smile:

1 like

Google maar op masonic Hamilton, wel een en ander te vinden. Kunnen soms vrij zeldzaam zijn

Staat op marktplaats en is inderdaad origineel.

Die bedoel ik inderdaad. Wat is zoiets ongeveer waard?

toegegeven die prijzen die ik noem zijn wel een beetje de top ebay prijzen. Maar zo heel erg uit de lucht gegrepen is het nou ook weer niet. Die ufo en bullhead zien er echt uit als top exemplaren. Je kon een goede Pogue met resist dial kopen voor 350? Dan wil ik wel weten waar :grin:

ja ik kom ze soms wel tegen hoor, vorige maand op kapaza eentje gezien die ik wou kopen maar toen niet gedaan omdat ik net een andere had gekocht :slight_smile: ook die ufo’s kom ik nog wel eens tegen. die bullheads hebben wel hun waarde, maar ook geen mens bij volle verstand die er 1000 euro voor neertelt, als je even zoekt vind je ze aan 500-600 euro.

1 like

Ja sure, als je een gelukje heb kan je ze wel goedkoop vinden, ik heb ook wel eens zo’n gelukje gehad. Maar om dan te zeggen dat dat ook de marktwaarde is… Zoals ik al in een van de posts hier boven zei lijkt me 2k wel een redelijk prijs voor beide partijen, die 2.5k is ook wel wat aan de hoge kant.