Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier!

Een mooie Dacor, eigenlijk een calypsomatic 7986. Ik kon mijn creditcard niet vinden​:triumph::weary::triumph:. Binnen 5 minuten natuurlijk weg;

Dat doet @acour_jeroen wel beter dan! :stuck_out_tongue:

Koop je de horloges om weer door te verkopen? En zo ja, doe je dat dan ook weer via eBay? Als ik dit topic een beetje doorspit vind jij veel mooie dealtjes (voor de iets grotere portemonnee, maar ook meer marge :smile: ) :thumbsup:

Het probleem dat ik heb, is dat ik een paar maanden geleden een issue heb gehad met paypal en paypal mijn account heeft gesloten.

Vervolgens ga je snel je creditcard zoeken en ben je te laat. Met name idd sinds ik geen paypal heb, mis
Ik de mooiste deals :frowning:️:frowning:️:frowning:️:frowning:️

Ik verkoop ze heel zelden verder. Nu toevallig heeft iemand een Heuer Autavia 2446c aangeboden voor mijn Damas Marinograf en als deze redelijk is, doen we een ruil. Die Autavia vind je veel online en de damas eigenlijk niet maar het zijn de Heuer die steeds meer waard zijn.

Zie beneden de autavia 2446c en mijn damas:

4 likes

Ik kan je trouwens vertellen dat ik hiervan gruwelijk baal en dat deze week ik linksom of rechtsom weer een paypal account neem

Ik zeg doen! Zo’n Heuer is wel echt gruwelijk mooi.

3 likes

Ik denk dat het dit ook gaat worden :+1::+1::+1:

1 like

Daarmzou ik ook geen seconde over twijfelen.
Waarom zou de wederpartij daar voor in zijn?

De wederpartij heeft het aangeboden. De keus is voor mij dan ook makkelijk

2 likes

Mooie ruil: no-brainer voor mij

1 like

Is dit serieus??? Zonder bijbetaling van jouw kant?
Damnnn…die is op zijn achterhoofd gevallen.

1 like

Volgens mij kijken we nu iets teveel naar het merkje…

Ondanks dat mijn eerste gevoel ook zegt, meteen doen!

1 like

Zonder bijbetaling. Vergeet niet dat de damas erg zeldzaam is net als de Vulcain Cricket Nautical die inmiddels voor €30.000 weggaat.

Die autavia’s worden in bosjes aangeboden maar de Damas ben ik samen met iemand anders de enige mensen online, die een damas heeft.

Helemaal mee eens. Als je naar de merk kijkt meteen doen maar die Damas is zeldzamer. Als ik het doe, dan presenteer ik binnenkort wat foto’s hier op het forum.

Maar wat voor merk was Damas? Waren dit destijds bijzondere horloges? Of is dit een horloge dat nu puur door de vintage hype zo veel waard geworden is? Ik vind het eerlijk gezegd onbegrijpelijk dat een dergelijk horloge voor zo’n prijs weg gaat. Waar zit de “value” dan nog van zo’n horloge.

Zeldzaam ok, maar komen qua huidige waarde niet in de buurt van die Heuer. Heb er meerdere weg zien gaan tussen de 2-4k. Ik zou de ruil snel doen als ik jou was​:+1::wink:

Dat klopt idd maar wanneer was dat voor €2000-€4000? Ik heb die van mij idd voor €4000 gekocht maar in de advertentie stond dat de horloge niet liep en de achterkant kon niet geopend worden. De Damas zag er ook erg gehavend uit. Veel mensen haakten hierdoor af. Achteraf, toen ik de Damas ontving, viel de schade erg mee.

Ik heb die advertenties ook gezien op webshops en op ebay maar toendertijd gingen de Heuer’s ook weg voor €2500. Heel wat minder dan nu. Morgen krijg ik wat foto’s en mits de kast er goed uitziet en niet te veel gepolijst is, ruilen we binnenkort.

2 likes

Gaaf hoor, leuk om te lezen. Benieuwd en houd ons op de hoogte :smile: :sunglasses:

1 like

240 euro voor een (Tag) Heuer lijkt me geen slechte prijs

https://uhrforum.de/heuer-tag-heuer-2000-quartz-chronograph-t313065

1 like