Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier!

Op zich niet, maar mijn hemel wat lilluk

1 like

Bezel zoeken is in elk geval geen makkie - jaren gezocht en uiteindelijk toch maar een aardige blauwe die past gemonteerd - kaal is ook niks toch voor een duiker :wink:

1 like

Een originele bezel vinden voor een 120 is praktisch onmogelijk, gelukkig ben ik voorzien :relieved:

8 likes

Ook mijn ervaring - dat eerste dan :disappointed:

1 like

Deze is helemaal in orde (geen originele band of gesp), maar die prijs is niet meer heel boeiend…

Een mooie Aquastar Deepstar, ik denk voor een zeer redelijke prijs:

Does not ship to the Netherlands :crying_cat_face:

Volgens mij toch wel echt een redial…

1 like

Lijkt me ook een redial, anders is dit echt een koopje.

Ik heb de verkoper net gevraagd of dit een redail is, en de verkoper gaf aan van niet. Ik denk ook dat dit een klokje is met een originele wijzerplaat en een mooie dealtje!

Nochtans staan de lumebollen zeer slecht uitgelijnd, is de text voor deepstar standaarden wel érg simpel, en heb ik nog nooit een andere deepstar gezien zonder minutenstreepjes. 1+1+1=5. Voor mij dan toch :slight_smile:

2 likes

Dat van die streepje viel mij ook op maar desalniettemin denk ik toch dat dit origineel is. Maar goed, ik ben geen expert :sunglasses:

Kleur van de lumebollen is overigens ook fout, veel te groen. Moet gelig zijn zoals in de wijzers. Magoed mijn standpunt is wel duidelijk inmiddels :stuck_out_tongue:
Is eigenlijk zelfs een zeer slechte redial.

Edit: aquastar heeft ook nooit dergelijk logo/lettertype met zo’n ‘geblokte’ Q gebruikt.

5 likes

Denny, mooie dealtjes kocht jij toch zelf? :wink:

Ik ben ook geen Deepstar kenner, maar heb er toch aardig wat zien passeren; voor mij is dit gewoon een heel lelijke redial…

:joy: Ooooooh, dan zit het wel snor. Kom jij altijd zo aan je informatie? Dan moet je toch ontzettend veel miskopen doen. :wink:

5 likes

Misschien mis ik iets, maar je hoeft toch niet binnen 5 minuten te betalen?

Is gewoon een redial. Geen twijfel over mogelijk.

Een hele slechte ook nog.

Een late GP Deep Diver Supercompressor. Conditie van pvd coating is slecht te beoordelen op de foto’s, maar verder lijkt alles origineel. Misschien met betere foto’s en een scherp bod, een leuke deal uit te halen?

http://www.ebay.com/itm/Girard-Perregaux-Deep-Diver-1975-Super-Compressor-Vintage-Watch-43-mm-/263126629504?hash=item3d4391bc80:g:2CoAAOSwDrlZhcCr

Jack, je vergeet dat we wel uit gaan van eerlijkheid. Als zou blijken dat het idd een redail is, dan kan de verkoper via Paypal in de problemen komen. En die problemen zijn behoorlijk kan ik je uit eigen ervaring vertellen :disappointed_relieved::disappointed_relieved::disappointed_relieved:

En hoe zou dat achteraf moeten blijken, als je het nu niet ziet met deze duidelijke foto’s? :slight_smile: