Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier!

Behoorlijke problemen? Hij zou het inderdaad terug moeten nemen.
Dit kan bij paypal overigens altijd. Ongeacht of er een probleem is met het horloge in dit geval.

Paypal staat bijna altijd aan de kant van de koper.

1 like

Dat klopt en zijn account kan gestolen worden, wat hem veel problemen kan opleveren omdat hij een handelaar is.

Je gaat naar een horlogemaker of een expert die er naar kijkt? Dat doe ik met mijn meeste horloges.

En Paypal moet maar geloven dat dat een expert is? Je kan nog verschieten welke kant paypal soms neemt hoor.

1 like

Je hebt zijn vraag en mijn antwoord niet goed gelezen; we hebben het over achteraf bij ontvangst van het horloge. Niet over Paypal.

Wat Cody bedoelt is dat je, op basis van het oordeel van je expert, de zaak gaat aanvechten bij PayPal, en dat PP niet automatisch jouw ‘expert’ zal accepteren (blijkbaar).

Dit dus. Heb weet van een zaak waarin Zaf Basha zijn mening over een JLC zelfs als niet sluitend bewijs werd gezien.

1 like

Aangezien ik nieuw binnen dit forum ben zal ik proberen ook mijn steentje bij te dragen. In mijn onervarenheid zag deze aanbieding er oké uit. Vooral inclusief de nieuwe service, garantie en een omega case. Ook in het echt zag het horloge er goed uit.

Wat vinden jullie van deze Omega?

Omega Geneve jaren 70

Wijzerplaat is er niet al te best aan toe. Ik vraag me af of het uurwerk ook zo te lijden heeft gehad. In deze staat is hij de 300 euro niet waard, zeker als je niet weet hoe hij er mechanisch aan toe is. Ik kon niet uit deze advertentie opmaken dat hij geserviced is?

Van de service vertelde de medewerker van de winkel. En dat ze op die basis een bepaalde garantie verstrekken.

1 like

Dat is in ieder geval een plus punt. 300 euro voor een geservicete geneve is geen heel slechte prijs in ieder geval.

Ben benieuwd wat er precies geserviced is dan

Zeer slechte namaak!

Mooie VOIT duiker

http://www.mywatchmart.com/listing/290769-vintage-voit-conqueror-divers-chronograph-landeron-248-insane-condition-isofrane-1960s/

lelijke lume, maargoed.

Wow, voor 1300 dollar mag deze ook direct weg hoor, haha.

Zelfde case en Landeron, maar dan een panda. En nog betere lume ook :wink:

1 like

Haha, dat kan. Geen NOS en geen VOIT. VOIT is net als Aqualung. Vintage duik gear. Ander en beter verhaal. Kast, uurwerk etc zegt naar mijn idee (in dit geval) niet zoveel. Zie link:

1 like

Voor de Pontiac en of chrono liefhebber

https://www.2dehands.be/bijoux-horloges/horloges/chronograaf/pontiac-363658343.html

1 like

Ziet er zo op het eerste oog niet slecht uit maar als ik verder kijk valt de rotor me op. Het lijkt alsof die gescheurd is aan een van de bevestigingspunten?

Dit is zo’n “Junghans Poljot hommage” geloof ik?

1 like

Yep. Die caseback maakt het helemaal belachelijk imho :smiley:

*edit deze valt mee, maar je hebt er waar daadwerkelijk ‘junghans’ staat op wijzerplaat en caseback