Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier!

50 piek, dus dat viel nog wel mee…

1 like

Dat is 55 piek met veilingkosten. 80 piek met shipping. Met importkosten erbij kom je dan op 100+ :upside_down: Maar die 50 euro klinkt natuurlijk leuk :smiley:

1 like

en €25 verzendkosten en nog 9% kosten voor Catawiki komt er ook nog bij… dus ± 85€

En inderdaad eventueel nog importkosten…en zoals Postnl bezig is doen ze dat strenger controleren lijkt wel…

2 likes

Pffff…je was me net voor​:sunglasses::joy:

1 like

Schandalig, smerig slechte redial en relume van een ‘Dirty Dozen’ WWII horloge. En kijk ze eens bieden joh!! Niet normaal. De uurwijzer is trouwens ook nep zo te zien :wink:
https://www.ebay.nl/itm/Vintage-40s-Jaeger-Lecoultre-WWW-military-British-Wind-Men-Watch/162808355249?hash=item25e82259b1:g:ZNcAAOSwpvZaNelK

Bovenstaande rotzooi:

Het echte werk, rechtsboven hier:
https://hodinkee.imgix.net/uploads/images/1468529802845-jyghcyawg9l-6a9c8251a99a4f4aa7823e81c8ba4129/page80.jpg?ixlib=rails-1.1.0&fit=crop&ch=Width%2CDPR%2CSave-Data&fm=jpg&q=55&auto=format&usm=12&s=33c1bc251f95dd307293d642d87bfa79

2 likes

Iemand heeft hier waarschijnlijk een zeer goede deal gemaakt…

https://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uiterlijk/horloges-heren/m1237383653-rolex-sub-mariner-brevet.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

1 like

Dat vraag ik me af. Plaat lijkt me niet origineel

Iemand die het heeft over rek op de band weet genoeg van horloges om te snappen dat zo’n ding veel meer waard is

4 likes

Iemand een leuk Pontiacje? Er zitten wel aardig wat twijfelachtige foto’s tussen maar wellicht kan er meer duidelijkheid worden gegeven bij de ‘experts’ - het blijft toch een interessant model. En tijdens de feestdagen kijken er wellicht een hoop bieders andere kanten op…

Ziet er leuk uit @domega , maar bevestigt voor mij maar weer eens dat ik CW links moet laten liggen; check foto’s maar wat betreft onderste kroon, rotor en binnenzijde achterdeksel.

Of flink mee geknoeid en afwachten wat je krijgt of foto’s van 2 verschillende exemplaren en afwachten wat je krijgt :wink:

Er is hier overigens al vaak genoeg gesproken over de expertise van de CW veilingmeesters; maar je zou toch in ieder geval mogen verwachten dat ze de foto’s even checken…?

2 likes

helemaal eens wat betreft de ‘experts’ Skyjack - de afwijkende kroon had ik dus niet opgemerkt, wel de drie verschillende rotors die duwden bij mij dan weer een wenkbrauwtje omhoog, ik vind echter het exemplaar in het doosje er best aantrekkelijk uitzien… Maar wellicht heeft de eigenaar meerdere exemplaren (of ijverig gegoogled) en maar wat fotootjes geleverd haha en dat wordt dan Russian Roulette voor de bieder?!!

2 likes

Wat een oplichter weer, het zijn foto’s van twee exemplaren, een compleet verpoetst exemplaar met een verkeerde kroon en een leuker exemplaar met roestplekken.

2 likes

Ik vermoed dat dit je eigen horloge is, het is niet de bedoeling om hier je eigen horloges aan te prijzen!

3 likes

Dat klopt, is een eigen uurwerk. Ik dacht wellicht interessant voor iemand die er hart voor heeft.

Zo zijn er meer leden met interessante horloges. Je kan enkel horloges aanbieden in het daarvoor bestemde gedeelte. Echter heb je daar een minimaal aantal posts ed. voor nodig. Kortom komt vanzelf beschikbaar.

Dat zijn nu eenmaal de regels hier. :slight_smile:
Dus beste is om je post even te wijzigen.

Helder, bedankt voor de verduidelijking.

Aan dat ding klopte wel meer dingen niet.

Geen idee of het een deal/koopje is prijstechnisch gezien. Misschien valt er met de verkoper te onderhandelen.

Hoe dan ook vind ik het een bijzonder knap horloge met het radium en die gepatineerde dial. Het komt wel uit Italië (daar komt ook veel troep vandaan) maar dit ziet er goed uit wat mij betreft. De ‘5’ is wel een beetje gek?

Ik heb helaas geen spaarvarkentjes meer om erop stuk te slaan na deze decembermaand dus misschien zie ik hem op deze manier alsnog terug op HF :smiley:

1 like
1 like

Lijkt interessant Jurtz, maaaaar…Had deze 9 dagen geleden al hier gepost, maar de aanbieding is allesbehalve duidelijk - foto’s van verschillende horloges en zelfs duidelijk afwijkende rotoren gebruikt. Zie Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier!

1 like