Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier!


Ik ga zelf niet happen maar het lijkt me wel heel mooi om deze op HF terug te zien :smiley:
Let op: uit de USA.

1 like

Ik vind hem schitterend. En prijs valt toch wel mee?

32mm. Tikkie klein

1 like

Valt mee tenzij je echt berenpolsen hebt. Op mijn 17,5cm heb ik vaak genoeg 33/34mm gedragen. Dan gaat 32mm ook geen probleem zijn.

1 like

Ik heb smalle polsen maar 32mm vind ik toch ook echt te klein.

Smaken verschillen uiteraard.

1 like

Waarom heeft dat ding zo vele opgebracht, zo brengt UG normaal gesproken niet op toch?

De combinatie van de militaire uitstraling en het ‘fijne’ patina maakt hem echt een ‘wat de gek ervoor geeft’, er zijn gewoon grote liefhebbers van beide. Dat en de algeheel zeer goede staat.

2 likes

Heb er ook nog een paar liggen, die ga ik snel op Ebay zetten dan.

2 likes

Deze maar even delen. Mooie ww2 ratrapante stopwatch met lemania uurwerk en broad arrow op de achterkant.
Ik heb deze variant zelf al, ga hem dus niet kopen, maar wel een leuke prijs voor dit stukje historie imho.

1 like

Iemand nog op zoek naar een leuk Omega bandje?

2 likes

Op de bay staat sinds kort een universal geneve met het monogram van Wilhelmina… Niet echt een koopje maar toch het noemen waard…

Hmm, pittig ja en die wijzers heb ik nog niet eerder gezien. Het exemplaar van @vouwfietser heeft andere wijzers die ik wel vaker ben tegengekomen. Ik heb er overigens geen verstand van, maar eerst wat researchen kan voor die prijs geen kwaad :flushed:

Ik ben op zoek naar een Wilhelmina Universal Genève maar die op Ebay is wel schrijnend duur. Ik neem aan dat je deze bedoelde : https://www.ebay.nl/itm/VERY-RARE-UNIVERSAL-MILITARY-DUTCH-ARMY-WATCH-QUEEN-WILHELMINA-c1939-45/182905736233?hash=item2a96080c29:g:TpkAAOSw8YZZ1Rq0? Die van @vouwfietser is een stuk mooier. Die andere op Ebay kloppen denk ik zoals @Harpoen zegt de wijzers niet, ik ben die nog bij geen andere tegengekomen hoewel ze er wel oud uit zien. Er stond tot vandaag ook eentje op Ebay maar daar hadden ze de lume vernieuwd helaas.

2 likes

Deze verliet een paar geleden mijn collectie, misschien een aardige indicatie wat betreft de wijzers…


In die periode zag je de ‘zeldzamere’ Wilhelmina variant verdacht vaak - was ook wel eens bang dat er een enkele bij zat met recenter logo zeg maar…:smiling_imp:

Een mooie “big eye” Aquastar, een lange tijd geleden verkocht maar zie het nu pas:

2 likes

Wow!!..

Ja joh! Dat is water na de wijn he :wink:
En idd een prachtig horloge, spijt?

*Of was het mosterd bij de maaltijd? :face_with_raised_eyebrow:

Het was idd mosterd na de maaltijd, en was dus veel te laat :pensive: maar ja, zo zie je maar weer, er zijn nog mooie dealtjes te vinden.

Ik heb er ook nog ergens een liggen zonder Wilhelmina logo, die zal wel stuk minder opbrengen dan met vrees ik?

1 like