Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier!

it wasn’t me!

Volgens mij was er een tijdje geleden hier iemand naar op zoek?

Al eens (grondig…) gepolijst, maar lijkt me wel origineel en met die mooie GF bracelet, geen hele rare prijs. Als het uurwerk origineel en in goede staat is, nog een klein beetje onderhandelen voor een leuke deal:

https://uhrforum.de/longines-ultra-chron-diver-inkl-gay-freres-armband-t350133

1 like

Bullhead citizen…twijfels over kroon verder best aardig…niet mijn ding

1 like

Mwah, ik zou er geen 250 voor betalen :wink:

Jammer dat ik dat nu pas lees :frowning_face:

1 like

Och…men doet gekkere dingen voor de panda looks :grinning:

1 like

Catawiki heeft er ook een paar merken uitgegooid, zie mijn andere post. Koopjesjagen daar is ver op z’n retour.

1 like

Echt een super bijzonder klokje deze Mido - Meerdere raakvlakken met Patek Philippe: zoals zelfde maker van de kast en 't vrijwel identiek werkje als in een vroege chrono van Patek, pushers idem. Leuke insteek natuurlijk, hoewel ik bij prijs, numerals en vooral de ‘original’ bracelet toch wat vraagtekens heb…

Ziet er geinig uit, behalve de prijs en een verkoper met niet zo veel verkopen en geen perfecte feedback is voor mij een no no…

Wist niet dat Citizen zulke aparte designer watches heeft maakt - (1981) nu alleen nog een foto met James Bond die hem draagt en the sky is the limit

1 like

Al een paar keer op ebay voorbij zien komen…cool horloge :ok_hand::hugs:

1 like

Ook wat voor jou @Slin
als Seiko optie

2 likes

Zeker een mooie :ok_hand: …Ik volg :grin::+1:

@Dpvh waar wacht je nog op?

https://uhrforum.de/dugena-vintage-chrono-valjoux-7734-a-t351020

2 likes

Een UF account, een budget, en een opruiming in huidige collectie :sweat_smile:
Wel erg mooie deal, thx voor de tip ga er toch tegen beter weten in over nadenken :wink:

3 likes

Iemand anders vond het ook al een mooie deal want hij is al weg. :upside_down_face:

Hoi pipeloi allemaal,

eens wat anders dan een sunburst of zwarte/witte wijzerplaat…
Misschien voor de voetbal fan die van spelen op echt gras houdt :wink:
In idd unieke finish op de wijzerplaat

1 like

Dus in India hebben ze ook al hamerslag lak o.i.d. :smile:

2 likes

Idd. Niettemin nog niet eerder gezien :wink:

Wel handig/manipulatief omschreven trouwens: de wijzerplaat is ‘goed onderhouden’ en de wijzers en indices zijn ‘oud’…