Hier een leuke deal
Connie pie pan voor <âŹ1000:
Kast zie er niet overpolished uit. Plaat heeft patina en wijzers corrosie. Vrij bijzonder: originele kroon. Moet je zuinig op zijn, want de Omega âbest fitâ replacement kroon steekt verder uit.
Dit is de âhidden crownâ variant en die zijn, met 35,5mm excl (verborgen) kroon, een stukje groter dan zijn broertjes.
Hoi pipeloi,
Voor de liefhebber:
Mooi horloge hoor, daar hou ik wel van. Wel jammer dat hij uit de VS moet komen
Edit: Er staat wel bij dat ze soms voorwerpen vanuit Europa versturen, even om duidelijkheid vragen bij de verkoper
Er ontbreekt wel een heel stuk van de kast aan de onderkant.
@Santa_Sangre Je hebt gelijk ook, daar keek ik met mijn schele ogen helemaal overheen. Als hij vanuit Europa verzend doe ik even een lowball en anders laat ik hem links liggen.
Wat mij betreft veel te duur
Iemand 'n mening over deze Breitling?
of alles origineel is durf ik niet te zeggen, maar het lijkt me wel een zeer knap klokje voor wat er tot nu voor geboden wordt
Kastje kapot gepolijstâŠ
Bij de kroon is die nog wel scherp
Iets niets alledaags, in blauw, 28800⊠alleen het glaasje niet kapot maken mensenâŠlijkt me lastig te vindenâŠ
hij is zojuist verkocht⊠En de gelukkige is ???
it wasnât me!
Volgens mij was er een tijdje geleden hier iemand naar op zoek?
Al eens (grondigâŠ) gepolijst, maar lijkt me wel origineel en met die mooie GF bracelet, geen hele rare prijs. Als het uurwerk origineel en in goede staat is, nog een klein beetje onderhandelen voor een leuke deal:
https://uhrforum.de/longines-ultra-chron-diver-inkl-gay-freres-armband-t350133
Bullhead citizenâŠtwijfels over kroon verder best aardigâŠniet mijn ding
Mwah, ik zou er geen 250 voor betalen
Jammer dat ik dat nu pas lees
OchâŠmen doet gekkere dingen voor de panda looks