Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier!

Ik vind het een beetje een ‘net-niet-C-case’. :wink:

1 like

Beetje te dikke lugs - beetje zoals deze bedoel je :wink:

1 like

Dit zou toch een interessant draadje kunnen zijn?
Jammer genoeg zelf geen deal tegen gekomen, daarom even omhoog met dit Duitse staaltje huisvlijt:

(https://uhrforum.de/omega-seamaster-raritaet-t348802)

1 like

Tsjeetje die zou ik geeneens gratis willen… :nauseated_face:

27n277

4 likes

Ligt het nu aan mij of staan er nogal wat fakes op Uhrforum, zeker de laatste tijd? Het feit dat er geen commentaar op gegeven wordt, maakt op mij de indruk dat het nog geaccepteerd wordt ook :confused:.

Hier een leuke deal :wink:

2 likes

Connie pie pan voor <€1000:

https://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uiterlijk/horloges-antiek/m1266115566-omega-constellation-chronometer-pie-pan.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

Kast zie er niet overpolished uit. Plaat heeft patina en wijzers corrosie. Vrij bijzonder: originele kroon. Moet je zuinig op zijn, want de Omega ‘best fit’ replacement kroon steekt verder uit.

Dit is de ‘hidden crown’ variant en die zijn, met 35,5mm excl (verborgen) kroon, een stukje groter dan zijn broertjes.

6 likes

Hoi pipeloi,

Voor de liefhebber:

1 like

Mooi horloge hoor, daar hou ik wel van. Wel jammer dat hij uit de VS moet komen

Edit: Er staat wel bij dat ze soms voorwerpen vanuit Europa versturen, even om duidelijkheid vragen bij de verkoper

Er ontbreekt wel een heel stuk van de kast aan de onderkant.

@Santa_Sangre Je hebt gelijk ook, daar keek ik met mijn schele ogen helemaal overheen. Als hij vanuit Europa verzend doe ik even een lowball en anders laat ik hem links liggen.

Wat mij betreft veel te duur

Iemand 'n mening over deze Breitling?

Als ik hem vergelijk met deze

dan lijkt me dat de secondewijzer is vervangen ??

1 like

of alles origineel is durf ik niet te zeggen, maar het lijkt me wel een zeer knap klokje voor wat er tot nu voor geboden wordt

Kastje kapot gepolijst…

Bij de kroon is die nog wel scherp :wink:

Iets niets alledaags, in blauw, 28800… alleen het glaasje niet kapot maken mensen…lijkt me lastig te vinden…

1 like

hij is zojuist verkocht… En de gelukkige is ???