Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier!

Ik vind dat op het Uhrforum toch anders. Daar zijn soms hele scherpe prijzen en soms echt belachelijk hoge prijzen. Soms echt van hoe durf je het er uberhaupt voor te vragen. Prijzen hier zijn wat gematigder heb ik het idee.

Ondanks de ‘ballotage’ op UF, zitten daar toch ook overduidelijk veel gelukzoekers en handelaren. Als ze dan toch nieuwelingen keuren, mag dat best wel eens verbeteren :innocent:

Hij vroeg 7.5k voor alledrie maar als ik me niet vergis had er al redelijk snel iemand 8 geboden

3?

Dat is een schijntje voor twee Constellations Grand Luxe (waarvan een met gouden band) en nog een andere Constellation met gouden milanaiseband, alle drie in superstaat. Onder de 12 mille zou ik er niet eens aan denken om ze van de hand te doen. Maar wellicht zat de verkoper in geldnood.

1 like

Prijs is aangepast naar 2k … maar de doos is wel verdwenen. Blijkbaar ging het de koper alleen om de doos :slight_smile:

1 like

de doos is altijd zeldzamer :wink:

Op eerste gezicht lijkt het wel wat - zeker met die ingebouwde spiegels :wink:

Misschien is dit nog iets (wel nog 38 min te gaan)…

Hij ziet er nu nog afzichtelijk uit en mist beide chronodopjes maar dit wordt toch een heel duur project…

Bij van Loenen in Delft staat een longines chronograaf met het 30CH uurwerk in de vitrine (gold plated, rode accenten op dial, min of meer perfecte staat) 1350 euro. Helaas geen foto van kunnen maken.
Chronograaf is niet mijn ding…maar een 30CH is toch wel een mooi bijzonder ding.

1 like

Leuk projectje voor die snipe-prijs :slight_smile:

Dat is wel interessant. Heb je een foto?

Sorry, had mn tel niet mee.

Al verkocht

Dit lijkt me toch wel goedkoop, of zie ik dat nu helemaal verkeerd?

https://omegaforums.net/threads/greatly-reduced-omega-genève-219-€-perfect-sunburst-dial-135-041-cal-601.73407/

Niet verkeerd inderdaad, maar reken nog wel 150 euro extra voor een service.

1 like

601 uurwerk is niet zo gewild onder verzamelaars. Ook is het een beetje een gekke 70’s-kast. Mocht je dat rondere gaaf vinden kun je beter een C-case met cal. 561/564/751 zoeken.
168.019, 168.027 b.v. uit mijn hoofd.

1 like

Ach, gekke 70’s kast @Mafkees ? Valt wel mee lijkt me, maar ok deze kast/lugvormen zijn in het algemeen niet erg populair, en vooral de combi met goudkleurige markers/wijzers is imho geen plusje. Uurwerk heeft ook best wel wat positieve kritieken maar deze heeft volgens de aanbieder problemen met de reserve - en ik las net een verhaal over versleten veerton dus…
Overigens: Op Catawiki ging er deze maand een nette stalen voor 310 euro.

Alle vintage Omega’s stijgen wel iets in prijs, dit is niet echt een bijzonder model. Prijs van 219€ is wel prima, een simpele handopwinder zal niet zo duur zijn om een service te geven.