Ja dat laatste gaat hem worden, horlogemaker kan hem niet meer fixen… Zou naar Zwitserland gestuurd moeten worden… Wordt te duur. Thanks voor alle reacties!
Wie wil me geld lenen?
Loopt over 8 minuten af. Voor 1890€ geen slechte deal als er niet hoger wordt geboden.
Speedmaster mark 2 racing dial met papieren en doos.
Mooi op tijd, haha.
Met een veiling weet je pas op het eind of het een mogelijke deal/steal is natuurlijk
Hij is weggegaan voor het startbod van €1890. Dat lijkt me toch echt een koopje. Of heb ik het mis?
Ben er niet zo heel erg thuis in. Leek best oke maar die kast was wel echt slecht.
Bijna 1900e voor een Mark 2 (met of zonder racing dial) is in mijn ogen niet echt een koopje… De Mark 2’s zijn niet zo extreem veel waard.
De Mark 2 Speedmasters zijn in de afgelopen jaren ook al van 1000€ richting 1500€ gestegen in prijs en het exemplaar met racing dial is erg populair.
Nu voor steeds meer mensen de klassieke Speedmaster Professional buiten bereik valt wordt er naarstig gezocht naar alternatieven
Hij staat nu op UF voor 3k:
Scherp! Al zijn de prijzen op uhrforum nou ook niet altijd een indicatie van hoeveel iets waard is
Hmm hij is al weg. Wat was de vraagprijs?
Ik heb die Tommy uit Yrseke al vaker hele aparte Connies zien aanbieden, maar krijg er een wat gek gevoel bij.
Sjit, die doos brengt al driekwart van die prijs op…
Dat klopt inderdaad, maar dat geld ook voor dit forum waar soms ook hoofdprijzen worden gevraagd
Ik vind dat op het Uhrforum toch anders. Daar zijn soms hele scherpe prijzen en soms echt belachelijk hoge prijzen. Soms echt van hoe durf je het er uberhaupt voor te vragen. Prijzen hier zijn wat gematigder heb ik het idee.
Ondanks de ‘ballotage’ op UF, zitten daar toch ook overduidelijk veel gelukzoekers en handelaren. Als ze dan toch nieuwelingen keuren, mag dat best wel eens verbeteren
Hij vroeg 7.5k voor alledrie maar als ik me niet vergis had er al redelijk snel iemand 8 geboden
3?
Dat is een schijntje voor twee Constellations Grand Luxe (waarvan een met gouden band) en nog een andere Constellation met gouden milanaiseband, alle drie in superstaat. Onder de 12 mille zou ik er niet eens aan denken om ze van de hand te doen. Maar wellicht zat de verkoper in geldnood.
Prijs is aangepast naar 2k … maar de doos is wel verdwenen. Blijkbaar ging het de koper alleen om de doos