Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier!

En al weer gereserveerd. Jammer. Mijn geboortejaar…

Volgens mij gaat ze nu naar een forumcollega, voor om en bij de 4k. Mooie klok :ok_hand:

De écht leuke deal heeft onze Eddy gedaan natuurlijk, bij die dame opgehaald, vermoedelijk voor een appel en een ei.

1 like

En welke was dat?

It’s me :smiley:

12 likes

Das een nette

1 like

Heel mooi die wijzers en wijzerplaat. Maar wel met DNN bezel?

Is correct :slight_smile:

2 likes

Schitterend!

1 like

Ah ja. Ik lees nu net dat het van het serienummer af hangt welke bezel je hebt.

1 like

Die uit Noord Holland heb ik! Inclusief het originele garantiebewijs uit '70. Zat een 1171 band op en de originele 1039 band (kapot helaas) met slechts 1 516 end link.

Het mooiste van alles was wel dat de originele DON lunette en pre-moon case back erop zaten en de wijzerplaat bleek tropical te zijn! Dit was op de foto’s niet duidelijk…

5 likes

Wow. Helaas heb ik hem niet op tijd gezien dan

Foto’s willen we zien!

Of het echt een deal is weet ik niet, je ziet ze heel weinig:
Tissot Aquastar regatta met Lemania 1345 uurwerk:

Hoi pipeloi, volgens mij een slechte redial (in idd niet echt fraai), maar het uurwerkje zie je niet vaak: een prachtige versie van de moeris 13"

Compressor diver - iemand?

1 like

Is voor de huidige prijs +25% ook nog wel interessant, en dan ook nog wat geld over voor een originele secondewijzer :wink:

(deze stond 1 jaar terug op WUS te koop voor $1600,- … als de verkoper daar op rekent, zal t lang duren)

De behuizing is erg gehavend maar misschien leuk voor iemand die interesse heeft in NL (WO2) historie?
Ik heb hem al dus ik laat hem schieten

1 like

Deze laatst op marktplaats gekocht. Hij werkt (nog) niet dus heb hem in de buurt naar een goede horlogemaker gebracht. Heb er 100 euro voor betaald + verzendkosten.

Goede gok tot zover? Ik hoor binnenkort van de horlogemaker terug betreffende zijn ondervindingen… spannend.

4 likes

Dat ligt er helemaal aan wat er aan stuk is, quartz kan je niet altijd repareren dus kans is aanwezig dat je een heel ander uurwerk moet zien te krijgen. Omdat het een quartz is zijn deze niet heel waardevol dus als er onderdelen of uurwerk nodig zijn is voor de reparatie denk ik dat je meer kwijt bent dan hij waard is.

Is het ene kleinigheidje dan is €100 natuurlijk nooit te veel.

1 like

Zo’n Seamaster met band is nog wel een paar honderd euro waard in goeie staat. Ligt er inderdaad dus aan hoe duur de reparatie gaat worden of hij het waar zal zijn.

1 like