Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier!

Mee eens.

Ik heb deze dus zonder datum, maar een goede klap meer voor betaald (ook in rosé).

1 like

1300€ en dan nog een klap invoerrechten etc etc erbij … is het dan nog steeds zo goedkoop? :slight_smile:

Ik vind het een erg gaaf ding trouwens :+1: Je hebt me een beetje aangestoken. Ik kijk nu ook regelmatig naar dit soort deluxe exemplaren :wink:

€1300 is een vraagprijs he. Ik denk dat hij met honderdvijftig minder ook genoegen neemt.

Deze verkoper heeft ook uitstekende reputatie. Zou ik zo geld per bank overmaken en zou gokje nemen met aangetekende verzending met opgegeven waarde van twee tientjes.

Maar goed, zoals gezegd ik heb 'm al.

1 like

Wat maakt het dat dit een Deluxe is? Ik meen dat dit bij de jouwe ook op de dial staat, toch?

Klopt, bij mij staat het erop. Maar dat deden ze maar een korte tijd in de 1950’s. Deze heeft ook een gouden wijzerplaat en dat maakt hem ‘deluxe’.

De ‘Date’ had volgens mij nooit ‘De Luxe’ op de wijzerplaat.

1 like

Penankerparade!

1 like

daar zou ik ze snel voor wegdoen

2 likes

Weet jij wat de verkleuring bij het datumvenster is? Ziet er een beetje gek uit voor een massief gouden wijzerplaat.

Het goud raakt niet aangetast, maar de wijzerplaten hebben wel een blanke laklaag die aangetast kan raken.

Zie je overigens vaak bij Deluxe platen. Reinigingsacties verergeren de boel.

No Dates blijven meestal beter, waarschijnlijk dat zo’n datumvenster toch wat vocht doorlaat.

1 like

Ehm…

Dit.

thumbup

4 likes

https://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uiterlijk/horloges-heren/m1256238117-omega-seamaster-200-poppy.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

Op marktplaats staan een paar mooie jaren zeventig Omega’s van dezelfde aanbieder waaronder deze en een Seamaster 200…

Mooie exemplaren, maar vrij aan de prijs.

Lijken zeker mooie exemplaren.
Ik volg Omega niet zo, maar volgens mij zijn de prijzen hoger dan bij menig gerenommeerd professioneel handelaar. Ik zou zo denken dat in deze prijsklasse elke potentiële koper zijn huiswerk wel doet?

1 like

Idiote prijzen. Gala outfit is enige wat redelijk geprijsd is van deze aanbieder

3 likes

Heeft iemand hier die Speedmaster 145022-69 gekocht van marktplaats? Was alweer net te laat, moet een goede deal geweest zijn

Tsja, die banana ligt normaliter tussen de 2k-2.5k. Maar misschien zijn deze prijzen puur voor wat speelruimte voor biedingen :wink: .

Die uit Noord Holland of uit Brabant?

Borculo is Gelderland meen ik. Stond er nog geen uurtje op. 145022-69 op 1039.

Eigenaar sprak van; batterijtje is bijna leeg dus moet binnenkort een nieuwe in.

Dan weet je genoeg :wink:

Bah. Niet gezien :neutral_face:

1 like

Je hebt een herkansing, al denk ik dat die er nu niet binnen een uur vanaf wilt