daar zou ik ze snel voor wegdoen
Weet jij wat de verkleuring bij het datumvenster is? Ziet er een beetje gek uit voor een massief gouden wijzerplaat.
Het goud raakt niet aangetast, maar de wijzerplaten hebben wel een blanke laklaag die aangetast kan raken.
Zie je overigens vaak bij Deluxe platen. Reinigingsacties verergeren de boel.
No Dates blijven meestal beter, waarschijnlijk dat zo’n datumvenster toch wat vocht doorlaat.
Ehm…
Dit.
Op marktplaats staan een paar mooie jaren zeventig Omega’s van dezelfde aanbieder waaronder deze en een Seamaster 200…
Mooie exemplaren, maar vrij aan de prijs.
Lijken zeker mooie exemplaren.
Ik volg Omega niet zo, maar volgens mij zijn de prijzen hoger dan bij menig gerenommeerd professioneel handelaar. Ik zou zo denken dat in deze prijsklasse elke potentiële koper zijn huiswerk wel doet?
Idiote prijzen. Gala outfit is enige wat redelijk geprijsd is van deze aanbieder
Heeft iemand hier die Speedmaster 145022-69 gekocht van marktplaats? Was alweer net te laat, moet een goede deal geweest zijn
Tsja, die banana ligt normaliter tussen de 2k-2.5k. Maar misschien zijn deze prijzen puur voor wat speelruimte voor biedingen .
Die uit Noord Holland of uit Brabant?
Borculo is Gelderland meen ik. Stond er nog geen uurtje op. 145022-69 op 1039.
Eigenaar sprak van; batterijtje is bijna leeg dus moet binnenkort een nieuwe in.
Dan weet je genoeg
Bah. Niet gezien
Je hebt een herkansing, al denk ik dat die er nu niet binnen een uur vanaf wilt
En al weer gereserveerd. Jammer. Mijn geboortejaar…
Volgens mij gaat ze nu naar een forumcollega, voor om en bij de 4k. Mooie klok
De écht leuke deal heeft onze Eddy gedaan natuurlijk, bij die dame opgehaald, vermoedelijk voor een appel en een ei.
En welke was dat?
Das een nette
Heel mooi die wijzers en wijzerplaat. Maar wel met DNN bezel?