Rond de 200? Dan kom je wel in het ‘karig’ of ‘aftands’-segment van chronograph suisses die uit een meertje zijn opgedoken of zo. Echt mijden dat soort ongein.
Beter kijk je hier even in het blauwe deel naar de advertentie van @septentrio. Dat zijn bodemprijzen voor kwaliteit. Goedkoper is gegarandeerd duurkoop.
Ik volg Squale transacties toch al een aantal jaren, maar ben deze nog nooit tegen gekomen. Dit is toch iets heel anders dan de Blancpain Bund FF- relatie met Squale. Vraag me dan ook af of dit geen franken is (andere bezel), wetende dat ze in Italie dit gerust durven doen. Waarde met Squale bezel (metaal/bakeliet) komt toch echt nooit boven de $1000,-
Iemand ooit eerder een Super Squale met FF bezel gezien?
Heeft inderdaad wel de nodige butsen, maar dit vind ik niet kapot gepolijst, vrijwel alle scherpe kanten zitten er nog aan. Hij zal inderdaad iets gepolijst zijn, maar dan heel licht. (Vandaar dat de butsen er niet uit zijn)
Dat klopt, die is inderdaad verdwenen.
Overigens was dat origineel volgens mij maar een hele licht borsteling en is die bij de meeste originele exemplaren nauwelijks meer zichtbaar.
Fins merk, Swiss made, bestaan nog steeds en al meer dan 100 jaar (al is het anno nu Japans quartz vanbinnen). Het is geen vintage Omega natuurlijk maar dat mag (mijn) pret niet drukken
Het zal aan mij liggen maar ik vind 275 voor een stalen Zenith Autosport in die staat érg leuk hoor
Als de collectors wereld zijn werk deed was dat ding makkelijk 6 à 700 waard.