Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier!

Heb er nog zoeen liggen die ook niet helemaal lekker loopt, maar wel de originele stalen band heeft wat erg uniek is. Mag voor de helft weg dan zijn prijs :slight_smile:

1 like

Stevig aan de prijs. Hj verkoopt ook via Catawiki en moet dus ook provisie betalen etc.

Bucherer chronometer in minty conditieā€¦

Ik heb de indruk dat Bucherer het indertijd niet zo nauw nam met de chronometer designatieā€¦

Vertel, wat ik er vanaf weet dat ze chronometer grade eta of schild erin schroeften. Wat is daar verkeerd aan?

Beste leden,
Nog tips voor een chronograph van rond de 200 euro (misschien nog leden) ?
Ik neig steeds meer naar deze beauties :slight_smile:

Rond de 200? Dan kom je wel in het ā€˜karigā€™ of ā€˜aftandsā€™-segment van chronograph suisses die uit een meertje zijn opgedoken of zo. Echt mijden dat soort ongein.

Beter kijk je hier even in het blauwe deel naar de advertentie van @septentrio. Dat zijn bodemprijzen voor kwaliteit. Goedkoper is gegarandeerd duurkoop.

4 likes

Bedankt!
Graag meer van dit :slight_smile:

Mwah. Leuk 6139tje of 7a28/38 kan opzich wel net voor dat budget of mss net wat meer

3 likes

True, niet aan Seiko gedacht.

1 like

Citizen kan ook natuurlijk. Vaak zelfs not wat voordeliger dan Seiko ook

3 likes

Even de naam van het Ā“winkeltjeĀ“ vergeten maar in Dusseldorf is zowiezo altijd wel een aardig klokje te vindenā€¦

4 likes

https://www.ebay.com/itm/263856471554?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&fromMakeTrack=true

Ik volg Squale transacties toch al een aantal jaren, maar ben deze nog nooit tegen gekomen. Dit is toch iets heel anders dan de Blancpain Bund FF- relatie met Squale. Vraag me dan ook af of dit geen franken is (andere bezel), wetende dat ze in Italie dit gerust durven doen. Waarde met Squale bezel (metaal/bakeliet) komt toch echt nooit boven de $1000,-

Iemand ooit eerder een Super Squale met FF bezel gezien?

Tissot 45500 Navigator, volgens mij in originele staat:

Lijkt origineel, maar wel een zwaar leven gehad. Kast kapot gepolijst en nog vol beschadigingen :wink:

1 like

Heeft inderdaad wel de nodige butsen, maar dit vind ik niet kapot gepolijst, vrijwel alle scherpe kanten zitten er nog aan. Hij zal inderdaad iets gepolijst zijn, maar dan heel licht. (Vandaar dat de butsen er niet uit zijn)

Afwerking bovenzijde kast behoort geborsteld te zijn; vandaar deze (wellicht ā€˜verkeerdeā€™ ) omschrijving

Dat klopt, die is inderdaad verdwenen. :thinking:
Overigens was dat origineel volgens mij maar een hele licht borsteling en is die bij de meeste originele exemplaren nauwelijks meer zichtbaar.

Voor wie op zoek us naar een keuke (vintage) zenithā€¦ Ik heb even teveel lopen om zelf de trekker over te halenā€¦

Ik heb een mooie veiling gevonden op Catawiki. Bekijk het nu ook: http://www.catawiki.com/kavels/20096979

ā‚¬275 + 9% en veiling loopt nog, daar kan je ze elke dag overal voor kopen.

1 like