Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier!

Lettertype, kwaliteit vergulding, gewicht van de kast, uurwerk. Alles aan deze Omega is fout.

Nog eentje dan maar: slechte redial

1 like

Zag hem ook al staan, lettertype “automatic” lijkt nergens op, volledig gerestaureerd zou moeten zijn volledig geruïneerd.

Als dat de prijs is van de SM300 en deze correct is, is dit echt een koopje!

ik zag hier op dit item al een commentaar voorbij komen over de wijzerplaat, dacht ik.
En grote shop of niet, overal ligt de risicofactor van de firma franken&fake is mijn uitgangspunt al jaren. Veel te veel nos producten om nog geloofwaardig te zijn, en veel te veel kundige handwerk mannetjes in de wereld om nog te kunnen geloven dat een kast, wijzerplaat of werk zo uniek is dat groot of klein bedrog nooit aan internet horloge-experts ontsnappen kan.
Voor mij is het gewoon net als bij klassieke auto´s: ik zie liever liever een hele mooie restauratie dan een vitrine vol nieuwe look-a-likes of een doos vol met veel blabla geìndividualiseerde 13 in een dozijn diverklokken - ieder zijn meug … :innocent:

1 like

Yep, een mil spec voor 3500. Moet correct zijn. :rofl:

SM300 s raak ik met geen poot aan. Met de Watchco prods en de yuki dials is het quasi onmogelijk een originele nog te onderscheiden.

1 like

Deze raak ik regelmatig met een poot aan, en vol vertrouwen…:roll_eyes: maar je geeft exact weer waar ik op doel over experts en bedrog.

En ik geef eerlijk toe dat mijn uitgangspunt bij de koop destijds niet de mogelijke latere winst was. Maar voor alle veiligheid adviseer ik de collectors voortaan maar een echte nieuwe SM :thinking:

9 likes

Prachtig horloge zo’n Seamaster! :relaxed:

1 like

Mooi hoor :+1:.

1 like

Wauw!:heart_eyes:

1 like

Leuke duitser op de bay

1 like

Weet niet of het een deal wordt maar hier zitten leuke horloges bij.

Het lot is helaas al gereserveerd voor meerdere duizenden euros, mocht de deal niet doorgaan ben ik tweede in lijn :slight_smile:

Zitten mooie stukken bij.

4 likes

Ik zal duimen :+1:

1 like

Hij wilde er 5 voor hebben. Dat leek me vrij realistisch :blush:

1 like

Daar zit zeker leuk spul bij. Ziet er allemaal ook correct uit op het eerste gezicht.

1 like

Inderdaad. Magoed, er is een handelaar uit Leuven onderweg en het zou me ten zeerste verbazen als hij deze set zou lagen liggen.

Dat lijkt me vrij weinig.

1 like

Zijn vraagprijs om de set snel kwijt te zijn. Hij had al biedingen gehad tot 7-8k maar blijkt een man van zijn woord. Dat is wel te bewonderen :slight_smile:

2 likes