En wat is daar de deal?
Mooi exemplaar. Die bezel alleen al in die staat is +1500 € waard…
Deze zal hoog gaan, al hoewel ik niet zeker ben over de originaliteit van de bezel…
Een gave vintage Seiko staat weer op marktplaats
http://link.marktplaats.nl/m1027102022
Erg gaaf ding en ook voor een nette prijs
Geen idee, als jij het weet mag je het zeggen, het bieden is namelijk nog niet afgelopen! !!!
Denk wel dat de mensen die mee bieden uiteindelijk vinden dat ze een goeie deal hebben gesloten!!
Of heb jij een andere mening?
Dergelijke speedies stijgen waanzinnig snel in waarde, vorige week is er eentje verkocht voor m’n neus op MP voor 3250, die was weg op 2 dagen en had de zeldzame ‘straight writing’ caseback…en was er ook eentje van 69.
Die caseback was mooi ja, maar er zat een nieuwe wijzerplaat in, en de wijzers waren niet van een Speedmaster (de urenwijzer in ieder geval).
Als we het over dezelfde hebben dan natuurlijk.
dat is inderdaad mogelijk, ik heb hem niet tot in de details bestudeerd, de foto’s waren ook niet zo super. Ik meen me idd wel te bedenken dat de wijzerplaat niet T swiss made T gemarkeerd was, maar gewoon ‘swiss made’. Hoe dan ook was het een mooi exemplaar
Dat zou kunnen wat betreft de wijzers. Dit is alleen een ander kastmodel 708 dan de 702 kast die we allemaal kennen.
Was eigenlijk helemaal geen mooi exemplaar.
Bezel vervangen.
Band vervangen.
Plaat vervangen.
Hands vervangen.
Die parts kosten je zo 2-3k bij elkaar. Dan was het ineens geen koopje meer…
jammer dat hij al weggehaald is, had hem graag eens wat beter bekeken op mij PC, ik had hem gezien op mijn smartphone maar de foto’s waren slechte kwaliteit en ook vanop afstand met lichtinval. De wijzerplaat meen ik me te herinneren, de rest weet ik niet meer exact. Hoe dan ook, als je zo eentje hebt met die caseback en nagenoeg volledig origineel praten we al snel over 4K minimaal. Er is me overlaatst een volledig originele aangeboden voor 4800 euro… Dat de wijzers en de kroon vervangen zouden zijn door NOS onderdelen, zou me minder storen, uiteraard moet het wel de juiste ref. zijn.
http://uhrforum.de/rolex-oyster-referenz-6422-aus-ca-1955-a-t252024
Ik wil m wel, goede prijs, maar koop voorlopig niks.
Je bent vrij eigenwijs he
Niet om mezelf op de borst te kloppen maar ik word nog wel eens om advies gevraagd betreffende Speedmasters. In dit geval van 3 kanten en heb het horloge dan ook goed bestudeert. Helemaal origineel was hij inderdaad 4k waard maar nu was 2.5 toch al een beste prijs…
Zoek eens uit wat al die onderdelen bij elkaar kosten…
Ze waren ook niet vervangen door NOS(new old stock) onderdelen maar gewoon door nieuwe (non tritium) service parts…
Is er iemand die mij met deze verkoper in contact kan brengen. Ik vind die klok echt prachtig!
@Zbignjew Ik kan me een topic herinneren waarin werd gezegd dat een rode ranger altijd een no go is.
Maar ik heb er zelf geen verstand van overigens…
Hier staat het in:
Welke?
Ah, de ranger, klopt niets van dat ding, maar 250 is ook niet veel geld.
De Ranger inderdaad. Originaliteit, doos en papieren is iets waar ik me met mijn budget minder druk om mag maken. En ik vind het ontwerp van deze klok wel echt heeeel erg gaaf. Het uurwerk zou ik zelfs zelf nog aan kunnen werken en inderdaad, de prijs is goed.
250 is inderdaad niet veel geld, maar het is en blijft wel een fake horloge natuurlijk
Of toch zeker de dial is 100% aftermarket en dan lijkt mij de rest ook hoogst verdacht.
Het ging om de ranger op uhrforum, niet om die op ebay uit het andere hf topic
Inmiddels zie ik dat de advertentie alweer is verwijderd. Jammer maar helaas.