Klopt, maar die had ook de fake ‘red ranger’ dial hoor.
Het ging vooral om de info die in het topic gezegd werd
Stond ook een linkje in naar een WUS thread. Kan handig zijn als achtergrondinfo bij een eventuele koop (of nu dus zoektocht naar een andere)
Rangers; Begin er niet aan zonder een expert (en dan echt een Tudor expert) erbij te halen.
Geen eigen ref. weining bekend ivm serial ranges, namaak bij de vleet, frankens bij de vleet.
Gaat hem niet echt over eigenwijs, ik ben gewoon van mening dat de prijs correct was in vergelijking met de markt op de dag van vandaag…Ik ben zelf ook omega verzamelaar en heb verschillende speedmasters etc. Zoals gezegd ik heb hem niet goed bekeken, maar het viel me op dat hij zeer snel weg was en hij zal zijn prijs van 3250 euro wel gehaald hebben daar ben ik 100% zeker van… Als je deze kon scoren voor 2500 had je een zeer mooie deal gehad ( ook in acht genomen dat er bepaalde zaken niet origineel waren) maar als je kijkt naar wat de internationale omega prijzen aan het doen zijn het laatste jaar ( zelfs voor uurwerken waar bepaalde dingen veranderd zijn) is deze prijs niet echt gek…veel mensen stoort het niet meer dat een wijzerplaat niet meer origineel is. Een originele NOS set wijzers is ook wel nog te vinden tegen een redelijke prijs,( daar ga je je niet blauw aan betalen)Deze horloges worden alsmaar minder aangeboden, het is dus vaak gewoon een kwestie van eentje te pakken te krijgen voor sommigen… Uiteraard heeft elke verzamelaar een standaard van wat ’ goed’ is en wat voor hem ’ niet goed ’ is. Maar ik heb al dingen zien geveild worden voor prijzen die het absuurde overstijgen, dus ik vind het niet gek dat deze op een dag of 2 weg was
De prijs was 2350 en geen 3250…
Niemand die specifiek een Speedmaster uit de 60’ jaren koopt, “geeft niet erom dat de wijzerplaat vervangen is”.
En al helemaal niemand die hem koopt vanwege de caseback die zich niet stoort aan die wijzerplaat en die wijzers.
Was gewoon een 2015 model qua wijzers, band en wijzerplaat maar de case en uurwerk van een vintage.
Dan hebben we het niet over dezelfde speedie:) die dat ik bedoel was 3500 en 3250 beste prijs
Nee inderdaad want er staan elke week minstens 2 straight writing casebacks op marktplaats met een vervangen plaat…
Prettig weekend!
*edit: €2250 zelfs en verder wat @Robert zegt…
Nop dat was hem niet. Diegene die ik bedoel was van 69… En niet met staalband…deze heb ik ook zien staan maar dat was hem niet, ben ik 100% zeker van!
Horloge Longines Chronograaf 30CH- 1950’s- 18k goud!
€ 3.500,00
http://www.2dehands.be/bijoux-horloges/horloges/mechanisch-horloge/horloge-longines-chronograaf-30ch-1950-s-279914692.html
Wel even opletten. Is denk ik vrij zeker een redial!(kijk maar naar die subdials) Toch jammer want ik dacht dat de verkoper ook op HF zat.
Redial…
Zei ik toch?
Jij zegt: “vrij zeker” ik zeg 100% zeker
Bescheidenheid mijnertwege.
Die Omega 69ST is weggegaan voor +6k. Ongelooflijk. De prijzen van de Speedmasters zijn gewoon overdreven. Maar zal het ooit stoppen?
Die gekte geldt niet alleen voor de speedmaster
Deze gaat ook thru the roof:
Ik vind de kleur van de lume zo raar op een aantal foto’s. Echt citroen geel.
Helemaal mee eens.
Kan zijn dat er toch lekker mee gerommeld is of een hele fout licht keuze. You tell me!!
Die daglicht foto ziet er wel goed uit qua kleur. Maar ik vind de lume wat te dik er uit zien en ik mis de 2 pinhole achtige puntjes in de bovenste en onderste indice. Er is wel iets van een klein puntje in de onderste te zien lijkt het maar niet echt overtuigend. Ook sommige cijfers op de bezel lijken opnieuw gedaan. Ik vertrouw em niet helemaal.
Haha en toch is er straks iemand die er een grove duit voor neergeteld heeft.