Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier!

18+ Tissot kalender, mag dat ook :laughing:

4 likes

excuses… ik was even offline. Maar reactie van de @Mark020 is correct! Alles klopt behalve de kroon. Hoort cal. 1489K in te zitten.

1 like

Dit is overigens een ander model dan het door @gingeralejones getoonde model. Dit is een Kontiki met 130 TT kast uit 65/66. Dit model heeft dus ook geen schroefkroon. De Kontiki 20 die @Mark020 toont heeft wel een schroefkroon. Kast ref. is echter 130 FTT en model is uit 68/69.

3 likes

Een risico, want zeer slechte foto’s, maar dit loont misschien wel!

ziet er bijna té goed uit :hushed:

1 like

Zijn inmiddels een aantal foto’s extra bij ge upload. Tritium is toch niet zo mooi als gedacht, en een flinke buts aan de onderkant van een lug…

1 like

Iemand voor deze :smirk:

3 likes

Je pense que je ne peux pas acheter cette montre. :sweat_smile:

4 likes

Ik denk dat ik mijn Poleroutertje maar in de kluis deponeer en over een jaar nog eens op internet kijk naar wat ze dan waard zijn. Die dingen zitten in een hardere bubbel dan de Bitcoin destijds :joy:

Ik begrijp dat vraagprijs niet hetzelfde is als het waard zijn hoor :wink:
https://omegaforums.net/threads/tropical-universal-geneve-polerouter-date-ref-869111-01.93468/

2 likes

Het gaat de belachelijke kant op met die dingen. Ma bon dan zit ik gebeiteld met mn goldcap bumper :smirk:

2 likes

3 likes

Zo is het. Nooit meer wegdoen! En zo wel, dan uh, mooi binnen HF houden.

3 likes

Ik heb hem maar vd verlanglijst afgehaald inderdaad. Die prijzen zijn echt om te :confounded::cry:

5 likes

Ben benieuwd hoe duur deze wordt.

3 likes

Eens een koopje dan, aangezien er steeds meer forumleden op zoek zijn naar gouden dresswatches.

2 likes

Ik heb bij deze verkoper al 4 horloges gekocht, allemaal in orde en aan een zeer nette prijs :+1:
Een zeer nette man met verstand van horloge’s, leuk om mee te praten.

1 like

Een 2915 Speedmaster op ebay? Het kan zowaar. Nu ook featured op Hodinkee ‘bring a loupe’. Benieuwd waar ze gaat eindigen maar dat moet ergens tussen de 60 en 70k zijn denk ik.

3 likes

Daarna even naar Omega sturen voor een servicebeurt. Krijg je ‘m terug met nieuwe wijzers, nieuwe kroon, andere bezel. :rofl::rofl::rofl:

Net een bod geplaatst

Oh, nee toch maar niet :stuck_out_tongue:

Onbegrijpelijk voor zon afgetrapt, relumed ding.

2 likes