Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier!

Deze B & M

Absolute Omega perfectie. Mijn favoriete referentie, 14381.
Helaas ook aan een absoluut hoofdprijsje :frowning:

4 likes

idd een prachtig horloge :ok_hand:

Ja dat is vintagecaliber, die die hebben het hoog in de bol qua vraagprijzen. :sweat_smile:

2 likes

jazeker, maar wel gratis verzenden he :wink: (op de eigen website is ie 100 euro goedkoper, dus je betaalt het lekker zelf).

inderdaad behoorlijk aan de prijs. Ze hebben wel echt een paar horloges om bij weg te :drooling_face::drooling_face::drooling_face:

deze bv uit 1936/37:

of deze:

pffff
ik kan ze bijna allemaal wel posten. wat een plaatjes allemaal :star_struck:

5 likes

Ze hebben absoluut mooie exemplaren, en mooie cleane foto’s maken kunnen ze ook. :ok_hand:

Alleen die prijzen zijn compleet waanzin. Een Tissot 33.3 met een witte dial gaat zelden boven 2000 Euro op ebay, en dan 13.500 Euro vragen? Ik gun ieder z’n handel, maar dit gaat nergens over. :face_with_raised_eyebrow:

4 likes

Toegegeven dat de prijzen aan de hoge kant zijn, denk ik dat een Tissot 33.3 met een diameter van 38mm in die staat zeker wel ruim boven de 2k gaat. Ook op ebay.

2 likes

33.3’s met een zwarte wijzerplaat gaan regelmatig sky high, maar bij witte platen heb ik dat nog nooit gezien, en ik houd ze aardig bij op ebay. Ok, laten we er 3k van maken, maar echt niet meer. :thinking:

Iemand :smirk:

leuk NOS horloge, met service beurt en uit NL

2 likes

Heb geen verstand van deze horloges, maar ik heb het idee dat er wat dingen niet kloppen. De band, hoort die bij deze kast? De kroon ziet er een beetje gek uit. @harmenw misschien?

Ik overtuig mezelf steeds om het niet te doen, maar mijn god wat een heerlijk aanbod


2 likes

Band is correct. Kroon is fout want hoort in de kast te vallen

Zie hier de mijne: (heerlijke klok overigens)

5 likes

Ik weet niet wat zo’n band doet, maar ik vind het geheel wel erg duur. :thinking:

Zo’n Tissot cal 20 met lichte wijzerplaat in nette staat doet normaal iets van 200-300 Euro.
Bij deze zitten dan nog de papieren bij, weet niet wat de premium daarvoor is.
Box hoort er niet bij, is 30 jaar te nieuw.

Wijzerplaat van deze is heel netjes, maar zit wel een tikkeltje scheef in de kast.

3 likes

Dank je. Jouw band is gepolijst in tegenstelling tot die op ebay, vandaar dat ik het me afvroeg. De exemplaren uit de jaren negentig hebben die matte band wel als ik me niet vergis, maar geen idee hoe oud dit horloge is.
Ontcijfer net trouwens uit het Italiaans dat de kroon inderdaad een vervanger is. Wellicht kan ik een originele kroon vinden uiteindelijk.

1 like

Mijne heeft band uit 1971. Denk dat deze ook zo oud is

1 like

Ik probeer mezelf weer in te houden :grimacing:

2 likes

Moet je zeker doen :wink:

Te duur, ondanks dat deze er best goed uit ziet en een (merkloze) bor als extra heeft.

1 like

Ja klopt, maar de verleiding is er wel om een bod te doen


1 like