Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier!

Inderdaad, mooi ding wel :wink:

Er heeft in alle stilte iemand van het HF op 2dehands een ouwe Omega gescoord (denk ik) :smirk:

Bedoel je dat 30t2 tje? Ik had graag gewild, maar was al verkocht :disappointed_relieved:

9k gouden handopwinder van zenith. Mooi kaliber vind ik het altijd. Lijkt in nette staat, wel geen originele kroon maar de goudkleur lijkt goed te matchen met de kast.

Hij is ondertussen “uitverkocht”
Weet iemand hier daar meer van? :wink:

1 like

It wasn’t me :slight_smile:
Juist eerst twee klokjes verkopen in plaats van aankopen :sleepy:

Ik ook maar k’wou je niet overbieden :worried:

En inmiddels in een paar uur al verkocht. Dan was het een goeie deal :smile:

Wasn´t me. (For once :P)

1 like

Nee

1 like

Kan de waarde niet vaststellen,
Weet iemand dat?

34mm is een goede vintage maat, goudlaag is overal egaal en intact, wijzers en plaat ook, recente service.
UG horloges hebben bij vergulding vaak dikkere lagen dan gangbaar (vaak 40 micron), in idd dikker dan tegenwoordig (5 of 10) en dus duurzamer.
De waarde, UG is zeker niet niks maar gold plated is minder in trek. Maar zeker goed draagbaar

1 like

UG is een grote naam geweest. My two cents: deze en vergelijkbare niet kopen, maar kijken voor een polerouter of een andere die echt typerend c.q. karakteristiek UG is (sub of quirky jaren zeventig unisonics)

UG is dresswatch en chronograaf, polerouter was een sporty dresser en dus juist wat dat betreft “quirky” voor UG (dank aan Genta!) maar de bulk van wat ze maakten was dress en chronograaf. Dat horloge is wat mij betreft typisch UG.
Maar idd, aan ieder is die dit leeest: zie je nog een redelijk goede polerouter die betaalbaar is kopen voor dat ze echt allemaal in verzamelingen zitten…
En die vroege electronische en/of quartz zijn idd geweldig. De movements vaak met cotes de geneve en alle andere high end afwerking die je mag verwachten

3 likes

Dit vind ik echt een mooi aanbod, al is de lume niet perfect:

https://omegaforums.net/threads/speedmaster-145-022-69-box-and-papers-£4000.94356/

8 likes

Helaas de 4000 pond niet liggen op het moment :stuck_out_tongue:

1 like

Zal snel weg zijn ook :slight_smile:

1 like

Hij is mooi !

Ai, als dat tritium er beter uit zag, had ik ‘m misschien nog wel gekocht ook :confused: Zonde…

Als dat tritium perfect was had ie 2 tot 3k duurder geweest :wink:

1 like