Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier!

Dank je, dit had ik idd ook gegoogled inmiddels… bizar dat dit zoveel in prijs scheelt…:face_with_raised_eyebrow:

Sjemig, wat een details… weer wat geleerd.
Zo zie maar dat je als leek behoorlijk de mist in kunt gaan als je denkt een megadeal te hebben gespot.:joy:

Dank allen voor de snelle les.

Is wat aanslag/verkleuring. Kan verder geen kwaad. Wel beurtje incalculeren. Verkoper woont trouwens in NL.

1 like

Met drie uur te gaan is van dat zachte prijsje weinig over…

Mooie Longines, wel met een verweerde plaat maar met een prachtig uurwerkje.

1 like

Zeer charmant wat mij betreft!
https://omegaforums.net/threads/vintage-tropical-helvetia-diver.96294/

1 like

Baal er van dat ik deze nu pas zie. Hier had ik de portemonnee wel voor willen trekken.

1 like

Steeds meer signalen dat ‘grote’ Heuer verzamelaars/handelaars nerveus worden van de stagnerende/dalende markt.
Maar mocht je op zoek zijn; wellicht zeer mooie deals!:

http://www.chronocentric.com/forums/chronotrader/index.cgi?page=1;md=read;id=106242

7 likes

Al het vintage spul staat wat te watertrappelen vind ik.

Is het weer wat aan het zakken? Zou wel leuk zijn om een Autavia voor een redelijk bedrag te kopen :slight_smile:

Die Heuer prijzen waren ook achterlijk hoog opgelopen.

Deze is wel echt retevet. Wat mag dat opbrengen?
image

2 likes

Dat klopt wel heb ik het gevoel. Voorheen werd voor bijna elk vintage horloge goed betaald, maar nu wordt er toch naar betere exemplaren gezocht en gekocht. Er zit veel verschil in kwaliteit, waarbij mindere exemplaren duidelijk lager in prijs zijn.

Een mooie kans voor de juiste liefhebber. Ik kan me niet voorstellen dat dit soort gespen de smeltoven vaak ontlopen zijn.

1 like

Ja zeker gaaf, maar die gaan denk ik nog wel rond de 6-7k?

1 like

Levert zo’n 2446 rindt autavia (dat is het toch?) niet nog een stuk meer op? Of is alles echt zo ver ingestort?

1 like

Met die kastvorm is het inderdaad nog 15k+ volgens mij. De 2446C-versie is de “goedkopere” versie.

2 likes

Waarom kan ik nooit iets goedkoops mooi vinden?

5 likes

De 2446 Rindt zit nu tussen de 13 en 15k afhankelijk van de staat, de 2446c zitten rond de 7,5-8,5k.