Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier!

Kleine maat helaas maar wel een prachtige gyromatic!

1 like

Het is een beauty, ik vraag me af wat de premie is voor NOS tov van (bijna) mint. Als dit veel uitmaakt is het eigenlijk alleen maar geschikt om in de kast te leggen

Heel bijzonder exemplaar. Komen nog wel invoerrechten bij…

1 like

Dan vind ik die IWC in het blauwe gedeelte hier mooier, en geen invoer rechten :smile:

2 likes

En pietsie goedkoper ook, maar ja, geen Patek… :wink:

1 like

Heb deze een keer gezien in een Talking Watches, maar weet niet meer welke. Deed toen m’n hart niet sneller kloppen, en nu weer nietp

1 like

Dames en Heren, is dit wat?

Staat er al lang op en dat is omdat de wijzerplaat superlelijk is opgemaakt.

2 likes

Het lijkt me niet het topic om je eigen handelswaar aan te prijzen :joy:

Om over een deal nog maar te zwijgen. :confused:

4 likes

Zelfs al was dat minder evident, je gaat toch ook geen honderden euro’s aan een horloge uitgeven op basis van alleen deze vage foto?

Dit is natuurlijk wel een gelegitimeerd buitenkansje om een horloge uit het blauwe gedeelte hier te bespreken (als de verkoper deze zelf meldt in ons ‘deal’-draadje…) :grin:

En inderdaad, hoort niet thuis bij vintage ‘deals’.

Gelukkig hebben we daar zo’n handige forumfunctie voor :wink:

1 like

Ik vind het jammer dat deze ‘handige forumfunctie’ ook slotjes hangt op draadjes die absoluut niet op slot hoeven. :confused: Daarom gebruik ik die functie eigenlijk nooit voor geïsoleerde ongewenste berichten in voor het overige vruchtbare discussies. Waar moeten anderen dan de komende vierentwintig uur met hun vintage horlogedeals heen?

2 likes

Sluiten is denk ik na drie vlaggen van TL3’s. Attentie van de mods bij twee vlaggen(?). Als jij hem dichtzet met je vlag dan kun je die dus weghalen.
@Jur

1 like

Nee was gewoon benieuwd, al afgekapt. Ik heb geen verstand van vintage vandaar de vragen hier.

Deze ziet er wel goed uit of heb ik het mis?

2 likes

Ik bedoelde het niet als sneer naar jou, maar als sneer naar de verkoper die geen fatsoenlijke foto’s plaatst. Helaas ben je op Marktplaats (en zelfs zo nu en dan op eBay) vaak aangewezen op kwalitatief uitermate teleurstellende foto’s, en dat frustreert mij.

Ik verwoordde het verkeerd, excuses.

Afgezien van een wat flets geworden chrono-secondewijzer zie ik hier geen gekke dingen aan. :sunglasses:

Is dat zo ?

Lijkt me niet de bedoeling om je eigen advertentie in het blauwe hier te spammen :sweat_smile:

Overigens; een goede deal verre van. Ging om een IWC met een vraagprijs van 2k terwijl de marktwaarde de helft is.

1 like

Niet zo’n beste deal meer, verkoper heeft het ding aan de gang gekregen en opnieuw aangeboden.