Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier!

Klasse! Die is ook puntgaaf zeg.

Nog leuk leesvoer (de 2de dan, eerste en laatste zijn voor de boot plaatjes):

image

6 likes

ja ik heb er genoeg gekocht voor de helft maar afgelopen 2 jaar is het wel steeds lastiger om tegen mooie prijzen goede handel te kopen.

Misschien komt dat doordat er zoveel andere handelaartjes rondlopen die de prijzen opdrijven met hun doorverkoop, zonder zelf wat toe te voegen.

1 like

Tsja daar doe je niets aan, elke handelaar in vintage en antiek weet tegenwoordig dat er geld zit in oude horloges dus alles word opgekocht voordat het ĂŒberhaupt op rommelmarkten en marktplaatsen terecht komt.

1 like

Pontiac chronograaf
Geen idee of alles eraan nog origineel is maar de vraagprijs van 290 euro lijkt me best oke, wellicht nog onderhandelbaar.

Let op, kast is chrome en ‘klein’

Denk dat dat door het formaat komt :wink:

Idd, de chrome kleine kast drukt de prijs wel.
Dial lijkt nog best oke, wellicht dat hier iemand op zoek os naar zn chrono.

Best een leuk ding, venus 150 uurwerkje volgens mij.
Jammer van die vlek op de linker subdial.

1 like

Nog een Pontiac, met een vraagprijs van 25 euro. Aankoopcertificaat van juwelier Janssen uit Nijmegen uit 1979 zit erbij.

Ik was vlakbij en ben even langsgereden, had naar mijn smaak toch te veel krasjes.

Ps: het horloge werkte zojuist (nog) niet, de eigenaar was bezig met een batterijtje 


Een nette marvin in 9k

1 like

Geen deal, maar toch wel leuk om even te laten zien;

deze 6139 werd op een buitenlands forum als volledig origineel voor eur500,- te koop aangeboden


5 likes

Nou ja, het is wel een “uniek exemplaar”.

Zonde, een 6139-6040 kan zo mooi zijn en staat boven aan de wishlist :angry:

Ze horen er zo uit te zien, zoek de verschillen :sunglasses:

Screenshot_830

1 like

Het is het zelfde “model” of in ieder geval zelfde kast. Maar van dat horloge door Jack gepost klopt dus helemaal niks. Wijzerplaat is niet bestaant zelfs, net als bijvoorbeeld de wijzers. Erger dan dit wordt het niet qua frankenwatches.

1 like

Alle tekst lijkt ook met de hand geverft te zijn :joy:

Is volgens de caseback inderdaad een 6040.

Het horloge is intussen overigens teruggetrokken. De geloofwaardigheid van deze verkoper zal daar ook voor de niet-kenners nu wel nihil zijn


Ik weet niet hoe de prijs zit, maar dit is een schandalig mooi horloge. Ik geloof dat ik er eerder een via OF heb getipt, hier.
https://omegaforums.net/threads/longines-all-guard-automatic-caliber-19as-black-dial.99929/

-edit-
Hmm, bij nadere inspectie blijkt de wijzerplaat wel gehavend.

2 likes

Volgens mij is @Davidf40 met een schuin oog naar deze modellen aan het loeren :blush:

1 like