Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier!

:ok_hand:

Is dit solid of filled/plated? :thinking:

1 like

Wat is dit nu weer? Niets zeggend standaard horloge met een handopgewonden 36000 uurwerk? :thinking:
Iemand een idee wat voor uurwerk dit zou zijn? Gewoon uit interesse…

1 like

Heeft iemand zijn kleuter stage laten lopen?
En die minute markers lol.
image

4 likes

Ik vind het uurwerk ontzettend lijken op een Girard-Perregaux 30 of 40 of zo. Ik ben er niet in thuis en ik snap de nummering van Girard-Perregaux niet, maar het lijkt mij hetzelfde uurwerk als dit, maar dan met de merknaam Girard-Perregaux weggefreesd:

Nog een foto van het uurwerk uit de advertentie om te vergelijken:

5 likes

Girard Perregaux dus, dat heeft @W.E goed gezien, lijkt alsof men de plaat is gaan schoonmaken, waarbij de boel is gaan schuiven/drijven. Denk aan die plakkertjes voor de modelbouw.

4 likes

Grappig wederom. Lijkt dus een knutselproject van iemand. Scheve letters, uuurwerk waar de frees doorheen is gehaald.
Bedankt heren! Nieuwsgierigheid bevredigd!

Jullie zijn goud

1 like

Nou, ik heb ook wel eens een Girard Perregaux quartz in handen gehad waar “consul” op de brug stond. Zou natuurlijk een ideale manier zijn om je verouderde overschotten kwijt te raken zonder je dure naam te “besmetten”.

2 likes

Voor wie elektrisch wil gaan

Had ik normaal gekocht, bezel zou goldfilled moeten zijn en is staal. Dus ooit vervangen. Ik heb geskipt dus :slight_smile:

1 like

Een Marktplaatsadvertentie met foto’s zoals je die niet vaak daar aantreft. De prijs lijkt me netjes. De kast is mooi.

1 like

Verkeerde topic…:pensive:

5 likes

Eterna met leuke uur markers

2 likes

Nog mensen met een bulova die een nos bandje met met sluiting kan gebruiken?

1 like

Mocht de reservering vervallen; Squale superkoopje van een betrouwbare verkoper!

https://uhrforum.de/threads/squale-100-atmos-saphir-2001-vintage-diver-mit-40mm-edelstahlgehaeuse-und-bakelit-luenette.405989/

Prima prijs als de kroon origineel zou zijn, denk ik.
ht tps://www.reddit.com/r/Watchexchange/comments/cylx42/wts_great_omega_ck23744_omegas_first_automatic/

1 like

Zonder die klodderige lume zou de plaat zo veel mooier zijn. :sunglasses:

1 like

Zoiets? :smiley:
Wel even opgepoetst hoor, maar voor degene die vintage liever ‘like new’ ziet en minder waarde hecht aan een 100% onaangeroerde kast, is dit denk ik perfect.

1 like

Deze plaat vind ik wel fraai.:ok_hand:
Kast had inderdaad ietsje minder gepolijst gemogen.

En zo blijft er licht wat te wensen over :sweat_smile:

1 like