Geen idee of dit een deal is, sterker nog, geen idee of deze überhaupt correct is, maar wat een vette wijzerplaat heeft hij
Zijn hier nog mensen die alle Bond horloges verzamelen? Zowieso een origineel design en in deze staat zie je ze niet vaak.
Jammer dat er geen 321 in zit. Heeft wel wat patina zitten ja!
Certina duikhorloge
De laatste maanden heb ik ze niet zo goedkoop gezien (en daarvoor keek ik er niet naar).
Deze
Eterna chronometer.
Deze
6 Vintage mechanische herenhorloges. (opknap sloop)
Bieden
Zit een Omega chrono stop bij👍
Daar is deal ondertussen wel vanaf
Toen ik hem erop zetten was het nog 91 euro
Super deal zou ik zeggen.
Glaasje moet even gepolijst, maar volgens mij geen heel gekke prijs voor een stalen 35 mm Tissot uit 1955.
En je mag een voorstel doen, dus misschien kun je er nog wat af praten.
Deze schijnen nogal vaak nagemaakt te worden maar als hij echt is is het best een knoepert, en een deal…
Die ziet er ook niet best uit. Vergelijk de details (Europa, California, Australie) in de wijzerplaat met deze:
Is dit solid of filled/plated?
Wat is dit nu weer? Niets zeggend standaard horloge met een handopgewonden 36000 uurwerk?
Iemand een idee wat voor uurwerk dit zou zijn? Gewoon uit interesse…
Heeft iemand zijn kleuter stage laten lopen?
En die minute markers lol.
Ik vind het uurwerk ontzettend lijken op een Girard-Perregaux 30 of 40 of zo. Ik ben er niet in thuis en ik snap de nummering van Girard-Perregaux niet, maar het lijkt mij hetzelfde uurwerk als dit, maar dan met de merknaam Girard-Perregaux weggefreesd:

Nog een foto van het uurwerk uit de advertentie om te vergelijken:
Girard Perregaux dus, dat heeft @W.E goed gezien, lijkt alsof men de plaat is gaan schoonmaken, waarbij de boel is gaan schuiven/drijven. Denk aan die plakkertjes voor de modelbouw.
Grappig wederom. Lijkt dus een knutselproject van iemand. Scheve letters, uuurwerk waar de frees doorheen is gehaald.
Bedankt heren! Nieuwsgierigheid bevredigd!