Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier!

Ja die staat inderdaad wel bovenaan m’n lijstje. :sweat_smile: en dan graag een zwarte:

Maar als ik toch voor een beetje meer kleur zou willen gaan dan zou ik de 45503 kiezen boven de 40521. :sunglasses:

6 likes

Dat vermoeden had ik ook, maar was wat voorzichtig omdat ik het niet 100% zeker weet en anderen er wellicht conclusies aan gaan verbinden.

Ben het met je eens, maar vind het lastig om iets een ‘deal’ te noemen want wellicht vind een ander het te duur etc…

1 like

Eterna met leuke kast van staybrite

Als dit geen redial is? :sweat_smile:

Als hier een pie pan dial in zou zitten, dan was hij minstens tweemaal zo duur :stuck_out_tongue:
https://omegaforums.net/threads/omega-168-024-chronometer-cal-564-with-bor-bracelet.94693/

1 like

Bijzondere wijzerplaat! Case wel een opknappertje of misschien vervangbaar!

Erg klein prijsje…

En hier een tweede 40521!
Niet nos, maar lijkt in mooie staat en scherp(er) geprijsd;

https://cda.chronomania.net/forum_entry.php?id=222851&PHPSESSID=72e604ca0688a3c3da14e674214101cd

3 likes

Geen idee of dit een deal is, sterker nog, geen idee of deze überhaupt correct is, maar wat een vette wijzerplaat heeft hij :heart_eyes:

6 likes

Zijn hier nog mensen die alle Bond horloges verzamelen? Zowieso een origineel design en in deze staat zie je ze niet vaak.

3 likes

Jammer dat er geen 321 in zit. Heeft wel wat patina zitten ja! :smiley:

Hier een goedkope Certina ph1000 op de Engelse ebay, dus geen invoerkosten. De wijzerplaat is beschadigd en de originele band is er niet meer bij, maar daar is de prijs ook naar:
Certina duikhorloge
De laatste maanden heb ik ze niet zo goedkoop gezien (en daarvoor keek ik er niet naar).

4 likes

Deze

2 likes

Eterna chronometer.

2 likes

Deze

6 Vintage mechanische herenhorloges. (opknap sloop)
Bieden


Zit een Omega chrono stop bij👍

1 like

Daar is deal ondertussen wel vanaf :slight_smile:

Toen ik hem erop zetten was het nog 91 euro
Super deal zou ik zeggen.

Glaasje moet even gepolijst, maar volgens mij geen heel gekke prijs voor een stalen 35 mm Tissot uit 1955.

En je mag een voorstel doen, dus misschien kun je er nog wat af praten. :sunglasses:

3 likes

Deze schijnen nogal vaak nagemaakt te worden maar als hij echt is is het best een knoepert, en een deal…

Die ziet er ook niet best uit. Vergelijk de details (Europa, California, Australie) in de wijzerplaat met deze:

1 like