Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier!

Klopt. Er is niet veel meer nee. In Nederland iig niet.
Andere landen gelukkig nog wel ;).

Een nette marvin in 9k

1 like

Geen deal, maar toch wel leuk om even te laten zien;

deze 6139 werd op een buitenlands forum als volledig origineel voor eur500,- te koop aangeboden…

5 likes

Nou ja, het is wel een “uniek exemplaar”.

Zonde, een 6139-6040 kan zo mooi zijn en staat boven aan de wishlist :angry:

Deze vind je niet mooi dus?

Ze horen er zo uit te zien, zoek de verschillen :sunglasses:

Screenshot_830

1 like

Ben geen Seiko kenner maar dat lijken me toch andere modellen. Eerder genoemd model bestaat
dus niet?

Het is het zelfde “model” of in ieder geval zelfde kast. Maar van dat horloge door Jack gepost klopt dus helemaal niks. Wijzerplaat is niet bestaant zelfs, net als bijvoorbeeld de wijzers. Erger dan dit wordt het niet qua frankenwatches.

1 like

Alle tekst lijkt ook met de hand geverft te zijn :joy:

Is volgens de caseback inderdaad een 6040.

Het horloge is intussen overigens teruggetrokken. De geloofwaardigheid van deze verkoper zal daar ook voor de niet-kenners nu wel nihil zijn…

Duidelijk. Goed om te weten. Weer wat geleerd:D

Moet zeggen als ik inzoom inderdaad duidelijk zichtbaar is dat die wijzerplaat alles behalve originele lijkt.

Ik weet niet hoe de prijs zit, maar dit is een schandalig mooi horloge. Ik geloof dat ik er eerder een via OF heb getipt, hier.
https://omegaforums.net/threads/longines-all-guard-automatic-caliber-19as-black-dial.99929/

-edit-
Hmm, bij nadere inspectie blijkt de wijzerplaat wel gehavend.

2 likes

Volgens mij is @Davidf40 met een schuin oog naar deze modellen aan het loeren :blush:

1 like

Thanks! Maar neig toch naar witte platen.
Overigens vind ik een stalen IWC ook niet te versmaden :smirk:

1 like

Veel te duur, hoor. Maar het is te mooi om niet te delen.
https://omegaforums.net/threads/vintage-omega-constellation-pie-pan-14381-gold-capped-w-boxes-papers.99972/

2 likes

Cool setje! Prijs valt wel mee toch?
200 dollar afpingelen en goan :slight_smile:

Ja, de set is erg gaaf en de case ref. behoort ook tot mijn top 2. Ik meende echter wat doorslijt van de gold cap op de lunette te zien. In zeer goede staat ben ik het zeker met je eens.

Niet echt een ‘superdeal’ vwb prijs maar ik deel hem toch even, wellicht is iemand opzoek.
Tissot ref. 40521 komt niet zo heel vaak voor en in deze nette en originele staat zijn ze best schaars.
(band en gesp zijn wellicht origineel)

3 likes