Nou,nou!
Hoi Tjeerd, dat was niet negatief bedoeld; ik bedoelde ermee dat het dus een imitatie is.
Ik bedoelde het ook met een knipoog hoor, hehehe
Is dit niet een mooie deal?
http://www.kingdomofclock.com/antique-swiss-wrist-watch-with-chronograph-1118
600 EU voor een VJ72 in chrome jup niet slecht.
Ik zie geen Valjoux 72, of mis ik iets?
Jongelui, kunnen we hier niet mee stoppen?
Als er echt een giga deal voorbij komt slaan we toch zelf toe??
Laat de rest a.u.b. gewoon verdwijnen in cyber space
Alleen mijn 2 centjesā¦
Of je gunt het een ander, als bijvoorbeeld het horlogespaarpotje voorlopig aangevuld moet worden.
Doe dat dan niet openbaar maar met een P.B. ā¦
Ik gun een ieder het beste!
Een pb aan wie? Geen idee wie op het forum horloges met dit soort uurwerken zoekt, vandaar deze algemene topic, of had jij graag een pb gewild in deze?
Lijkt me een prima topic. Zou niet weten waarom hier mee gestopt zou moeten worden. Als je het niet interessant vindt, bekijk je het toch niet?
Precies! Calypsomatic op eBay, trouwens. In Nieuw-Zeeland.
Erg vreemde opmerking. Je kunt er ook voor kiezen dit topic niet te openen/lezen. Met alle respect maar dit soort topics is toch juist waar een forum voor is?
Wanneer je een leuke deal ziet maar je hebt zelf geen budget of geen behoefte aan dat specifieke horloge dan is het toch netjes dat je daar een ander over informeert, of niet dan?
100% mee eens.
Voor mij is dit een dagelijk topic. Leuk om te zien wat iedereen vindt op het www
*22 inderdaad
Laat ons hier lekker van genieten en kijk zelf niet meer!!! Ik kom best leuke dingen tegen die anderen hier posten en ik leer wat deals zijn en wat niet. Daarnaast zou ik niet weten wie ik bij een mooie deal allemaal een pb zou moeten sturen.
Een mooie Waltham Blancpain BATHYSCAPHE, was snel weg voordat ik kon reageren:
Erg tof inderdaad. Alleen die crazing in het glas zou me gaan storen.
Pomp je toch gewoon een nieuw acryl erin voor 3euro?
Is geen speciale constructie als ik me niet vergis als bij de triple safes e.d.
Idd heel mooi klokje