34 mm, verchroomde kast, handopwinde. Geloof me, ik snap de vintage-gekte (en zou hem voor dat geld ook niet hebben laten liggen), maar een paar jaar terug liep je er waarschijnlijk met een grote boog omheen…
Klopt
De gekte ik groot, überhaupt, die modellen waren net zo goed niets waard geweest, ware het niet dat een horde irrationele horlogegekkies bepaalde kenmerken als bijzonder kenmerken.
Ben benieuwd of deze nog gespot is hier ? Stond op MP
Het ging om een lot (quartz) horloges uit een inboedel.
Gaaf, heb je een linkje?
Nee, de advertentie is weg. Ik ga hem morgen ophalen als het goed is. Ik vermoed dat het een Ocean Diver (Stanford) is. Ben benieuwd naar de kastvorm. Volgens mij staat er 100 atmos op de plaat.
Gaaf man! Mocht je 'm weg doen, dan wil ik 'm wel overnemen.
Dat klopt, maar dat was met veel horloges zo.
Idem, dan verkoop ik hem wel aan jelle
Joh, iedere reactie op hendrik is een verspilde in mijn ogen. Hij gooit er af en toe een vreemde reactie uit in de hoop dat er mensen op reageren…
ik heb hem ook gezien; een 7986.
Werkelijk een prachtige Omega!! En volgens mij is dit een zeer scherpe prijs!
Iemand wil ze blijkbaar graag kopen , bod van 500 naar 1000
Inmiddels lopen de biedingen op tot het dubbele van de vraagprijs…voor een koopje moet je niet op Marktplaats zijn.
die 1000 zal wel een grapjas zijn?
mooie omega zoiets wil ik ook wel eens, de band heb ik al
Had ook al verwacht dat men er dik boven zou bieden…
In goede staat inclusief die band is €1000,- toch een reeele prijs lijkt me? Ik zie de pie-pan variant zelf niet vaak voor minder weg gaan.
Afwachten, ik zal nooit ineens van 500 naar 1000 bieden, kunt even contact nemen en vragen of 600 goed is, voor het zelfde geld zegt verkoper ja
Maar horloge zal deze waarde wel hebben, ken daar net iets te weinig van
Ah, je bekeek het vanuit de strategie van het bieden ipv de waarde van het horloge. Dan kan ik het beter plaatsen.
https://uhrforum.de/breitling-top-time-2002-33-panda-dial-t264908
Ik zou niet zeggen een “zotte deal” maar oh zo mooi…