Ik ga mijn dial van de toptime overschilderen
Misschien een leuke deal te maken met deze Tissot sirderal s;
http://www.2dehands.be/bijoux-horloges/horloges/herenhorloge/horloge-tissot-295842135.html
Wss, maar band niet origineel, dial beschadigd.
what he said
Ik snap dit niet helemaal, echt, nep?
Is van dezelfde, veeeeel dure/grote merken.
Lijkt me origineel, zowel wijzerplaat, band, kast als uurwerk. Wat ik wel heb begrepen is dat deze Geneveās met dit type automaat lastig te repareren zijn of niet heel bijster goed in elkaar zitten. Is wel het een en ander over te vinden op het forum. Dus een leuk horloge wat je wellicht voor een leuke prijs op de kop kunt tikken maar je moet wel weten waar je wezen moet voor (een waarschijnlijk prijzige) reparatie.
ahh oke, bedankt voor uw snelle reactie. Ik leg liever voor een goede Omega wat meer geld neer, ben zelf ook niet kundig genoeg om het te repareren. En die andere post? Er zit zelfs een Jaeger Le Coultre, Zenith en candino bij. Zijn deze origineel?
Zijn al weer verkocht zo te zien. Misschien heeft iemand een goede deal gemaakt!
Die tweede link zo gauw niet gezien, zat op mān telefoon. Blijkbaar zat daar wel wat leuks tussen als die al zo snel weg is.
Ja, dat waren hele mooie horloges en dure merken⦠Volgens mij heeft die ze voor niet veel verkocht.
Viel wel mee volgens mij. Het waren volgens mij allemaal dames horloges.
Ik zag een neppe JLC er tussen liggen, vervolgens aan de rest geen aandacht meer besteed.
ja? Gelukkig
Kwam net deze geweldige Seiko 6139 6000 tegen, een originele japanse uitvoering op origineel staal, een Speedtimer met de zeldzame ānotch caseā en proof dial! Een echt pareltje!
En ook nog eens in Nederland!
Ik heb helaas het geld niet, anders had ik hem meteen gekochtā¦
Ik ben gestopt met Enicar volgen, ging mij allemaal te snel en te veel troep er tussen, maar volgens deze verkoper op UF is dit een koopje?
Wel een mooie overigens!
Is idd een hele mooie maar die Enicar prijzen ga ik niet betalen.
Voor die prijs kun je zoveel kiezen, dat de enicar direct in de vergetelheid geraakt.
Het is idd erg veel geld voor zoān enicar maar dat is de markt op dit moment: wat er een gek voor geeft.