Vintage horloges in een verzamelbox

Ik heb al aardig wat horloges in verzamelboxen zitten, ik zou het graag willen laten zien, daarom heb ik dit topic gemaakt om zo nu en dan een box te laten zien.
Ik heb vandaag weer enkele boxen ontvangen en ben bezig deze te gaan vullen.
Heb jij ook je vintage in een box, dan zou het leuk zijn als je die hier neerzet, kunnen we ervan genieten.
Ik begin met deze nieuwe box, ik moet het nog verder aanvullen, maar ik zet deze er alvast neer.

20 likes

Ik heb er 13, elk 12 stuks… Ben nu even te moe om foto’s te maken, maar dat ga ik nog wel doen…

4 likes

Leuk idee voor een topic, ik maak morgen een mooie foto…

3 likes

Ik ben benieuwd!

2 likes

Dankjewel Serge

Hoi Patrick, komt niet op een dag op aan, doe maar een beetje verdelen over de maanden, ik doe ook elke maand 1 verzamelbox, ook kan je naderhand andere indelingen maken of op verzoek een horloge laten zien die men heeft gezien in de box, veel mogelijk hier. Alvast bedankt dat je mee wilt doen. :+1:

Mooie horloges! Heb je ook betere foto’s? Althans dichterbij :sweat_smile:

1 like

Ja, daar heb ik al aan gedacht, deze foto heb ik geplaatst op het topic, ‘Je nieuwste aanwinst geen horloges’, op het off topic gedeelte, daarna kwam ik op het idee om een topic te maken waar we onze vintage in een verzamelbox kunnen laten zien.
Dus er komen in het vervolg veel betere foto’s aan.

1 like

Ik ga dit volgen.

1 like

Verzameling Pontiac’s in 2 boxen

14 likes

Wow! wat een mooie collectie Pontiac’s!
Hartelijk dank, Gerard, voor het delen van je mooie verzameling met het HF. :+1:

1 like

Rijtje Eska & Royce
Eronder Radiant

8 likes

Mooie Eska en Royce collectie, mijn oog viel gelijk op de bovenste in het midden en links onder, ze zijn allemaal mooi. Dankjewel voor het delen, Dennis :+1:

2 likes

Dank je Wolter. Je hebt er een oog voor.

De Eska Oversized Calatrava is misschien wel mijn allermooiste. Tijdens een meeting probeerde iemand er al een serieus (veels te hoog) bod op te doen, maar deze gaat nooit meer weg. Zodoende heb ik hem aangeraden om mij niet uit te dagen. Dat respecteerde hij. Dit horloge hoort samen te blijven met mijn Royce trouwhorloge (niet op de foto). Dus voor mijn nageslacht.

Linksonder is Radiant “Poor man’s” Polerouter. Een aantal merken hebben Polerouters gemaakt buiten UG om, zoals Rado (en hun Italiaanse b-merk). Radiant heeft verschillende uitvoeringen laten maken door de Zwitserse toeleveranciers, ik heb er nu 6 ontdekt in Spanje en eentje in Portugal. Allemaal anders. Dit exemplaar is gezegend met een fijn patina. Dankzij dit horloge ontdekte ik Radiant.

3 likes

Hier twee boxjes met beetje van alles,

En er zijn toevallig drie boxen voor 24 horloges onderweg, die zo gevuld zijn dan post ik ze gelijk hier

11 likes

Leuke mix! Er valt een hoop te zien, zoals mooie verschillende kastvormen en uiteenlopende wijzerplaten met fraaie details. :clap:t3:

Ik denk dat ik de horlogedoos aan jou had gelinkt als het anoniem gepost zou zijn. Heel uniek en herkenbaar. :+1:t3:

4 likes

:pray: Dankje mooie woorden

1 like

Wolter had gelijk mijn oog gaan naar dezelfde twee horloges :smirk:

3 likes

Dat zijn ook wel de uitblinkers.

Ik zie nu trouwens dat ik stiekem een Royce in de onderste rij had verstopt (ik maakte de foto meteen nadat ik het bed uit sprong). Dat vind ik zelf ook een mooie. Die is qua staat haast nagelnieuw, maar die heeft zoveel verfijnde details in zijn robuuste jas, dat kan ik erg waarderen. De blauwe wijzerplaat heel diep van kleur, heel gaaf in contrast met de goudkleurige wijzers.

2 likes

6 likes