Vintage horloges in een verzamelbox

Mooie box weer Wolter :+1:

1 like

Thanks Petro.

1 like

Vanmiddag tussen zwemles en voetbaltraining even de twee doosjes geordend. Foto’s nemen waarbij alle kleuren wijzerplaten tot hun recht komen blijft lastig, maar goed, daar zijn wristshots voor.

Een stel nieuwkomers in beide dozen. De rest ligt elders opgeborgen, of ondergaat onderhoud.

10 likes

Mooie dozen Dennis! :+1:

1 like

Hoi beste mensen, weer een boxje met wat leuke vintage horloges.

8 likes

Hoi, hier is weer een leuk vintage boxje.

8 likes

Indrukwekkende reeks :hugs: - bewust voornamelijk dressy of …?

Dank je wel…Yep… ben meer van de dressers dan duikers of fliegers…en vintage …

1 like

Nou ja, er is niets mis met wat duikers in je collectie… Box 9

Hier zitten trouwens niet alleen maar vintage horloges in, maar wel toekomstige klassiekers, zoals de SKX007 en de zwarte Monster. De Orient Ace King Diver moet nog gerestaureerd worden.

11 likes

Box 10

12 likes

Wow!, mooie doos Patrick

2 likes

Box 11

7 likes

Goedeavond, vintage vrienden.
Ik heb weer een boxje klaar gemaakt.

7 likes

Als jij Atlantis roept, stort je huis in, of niet? Leuke collectie, maar dat zal ik nog wel vaker herhalen.

1 like

Valt wel mee, ik ben al een tijdje bezig met verzamelen, en Atlantic is 1 van die merken die ik graag verzamel. Er komen nog enkele Atlantics, ik heb er zo’n dertig dacht ik, ik doe alleen met de bieding mee als ik ze voor een leuke prijs kan binnen hengelen, anders laat ik ze gaan.
Linksboven is een anoniempje, maar wel in een FB kast vandaar ook gekocht voor niet te veel, (9 €) en het loopt fantastisch.
Ik lees net dat het een Tärnan is, zal dan wel op het uurwerk staan.

9 likes

Hallo vintage vrienden, ik heb weer een leuk boxje voor je samengesteld.

11 likes

Hallo vintage vrienden, ik heb weer een nieuw doosje samengesteld met leuke vintage horloges.

6 likes

Goedemiddag horlogeliefhebbers!

Vandaag deel ik weer een nieuwe box met tien prachtige vintage horloges. Elk stuk heeft zijn eigen charme en vertelt een verhaal van tijdloze elegantie. Ik ben benieuwd naar jullie reacties!

7 likes

Mooie box weer Wolter :+1:

1 like

Dankjewel Petro, ik maak nu binnenfoto’s bij het raam, komen ze nog beter uit de verf.

1 like