M’n vijfjes-drieling

Leuke doos met mooie horloges, dank voor het delen, Wilbert.
Wow! mooie doos zeg! een beetje wazige foto, ik denk even een doekje over de lens halen
Wat een toeval Wolter, een Precimax
Poste net deze
Puur toeval, haha
Mooie horloges zijn dat.
Oef, dit is wel een heel fijn gevuld doosje. Hele mooie stukken bij elkaar. Smullen!
Ik heb ze niet uitgezocht, ik neem een box met 24 stuks en haal er 10 uit, toevallig zitten er twee Zenith’s bij, normaal zou ik dat een beetje over twee boxen verdelen, maar ik heb nu eenmaal dit besloten anders blijven de mindere achter liggen, dus voor de hand weg tien bij elkaar zetten, lelijke en knappe.
En hier zitten idd wel veel knapperds in, misschien de volgende box allemaal lelijkerds.
Helaas, lens is zelf beschadigd. Telefoon staat op de nominatie om te vervangen.
Mooie Marvin en Eterna
Wat een leuk idee Macx, om foto’s van je gevulde boxen te posten. Het is een succesvol draadje geworden en ik zie veel moois voorbij komen. Van jouw collectie, maar ook prachtige schatkistjes van andere HF leden. Genieten!
Ik heb zelf geen recente foto’s van volle boxen, maar zal er binnenkort een paar proberen te maken.
Voor nu alvast wat oud en eerder gepost werk in de herhaling.
Zoals iedereen weet, die mijn stukjes leest, ben ik een vrek. Het mag nooit iets kosten, dus ik werk graag met theedozen en zelfgemaakte doosjes op basis van Ikea verpakkingsmateriaal. Van die laatste zal ik binnenkort wat posten, van de theedozen nu o.a. eentje met ook als inhoud El-Cheapo spul, namelijk een aantal van mijn Indiase HMT horloges.
Hieronder dus de Mumbay Special Tea Party!
en nog een paar andere:
Vrek boks
Wow! mooie dozen Lex, echt heel mooi om ze zo te zien.
Hartstikke bedankt voor het delen met ons, Lex.
Dank je Derk, de Marvin heb ik gekocht om de kast, ik vind het zo’n mooi model, het is net een auto hé, met een beetje fantasie dan hé, en de Eterna, daar heb ik er al een handvol van, als ik er eentje zie en kan het voor een leuk prijsje kopen dan ben ik altijd geïnteresseerd. Ik heb op de Eterna vanavond een nieuw glas opgezet, ik heb high dome glazen en heb er wel een mm of meer vanaf gehaald en het er in gelijmd. Als je een glas lager maakt dan moet je een glas nemen dat 0.4 mm breder is dan de kast, want het wordt smaller als je het lager maakt, maar als je 0.4 aanhoudt, past het precies en zit het zelfs nog een beetje geklemd. Ik zal het morgen wel laten zien.
Belinda springt er uit voor mij
Eens