Deze Orient heeft dat ook:
Grappig genoeg al mijn andere Orienten niet😊
Wat een leuk topic! Ik probeer vandaag ook een foto te maken!
Ik voel een nieuw topic aankomen!
Ik denk dat dit cal. AR 1147 is. Veertjes controleren bij de jumpers.
Wow! ik wist niet dat je zo’n mooie collectie Enicar’s hebt opgebouwd, ik heb ook een paar Enicar;s, mooi merk inderdaad.
De volgende doos zou ik die andere nemen ook 24 kussentjes, die zijn iets korter en zitten stevig tussen de schotten, deze doos die je nu hebt liggen de kussentjes los in de vakjes en zijn te hard en te lang, vind ik. Ik heb er twee van, maar nu weer overgestapt naar het andere merk.
Ja klopt, misschien eens omkijken naar een andere doos…
Vanavond wordt deze doos afgeleverd, met 10 vakken, is van hetzelfde merk als die andere dozen met 24 vakken, maar speciaal voor het topic deze besteld.
Dat is een mooie vulling!
Dankjewel Derk
Deze lagen los op de tafel te wachten op een bedje, deze gaan nu in de 24 vakken box
Leuke doos met mooie horloges, dank voor het delen, Wilbert.
Wow! mooie doos zeg! een beetje wazige foto, ik denk even een doekje over de lens halen
Wat een toeval Wolter, een Precimax
Poste net deze
Puur toeval, haha
Mooie horloges zijn dat.
Oef, dit is wel een heel fijn gevuld doosje. Hele mooie stukken bij elkaar. Smullen!
Ik heb ze niet uitgezocht, ik neem een box met 24 stuks en haal er 10 uit, toevallig zitten er twee Zenith’s bij, normaal zou ik dat een beetje over twee boxen verdelen, maar ik heb nu eenmaal dit besloten anders blijven de mindere achter liggen, dus voor de hand weg tien bij elkaar zetten, lelijke en knappe.
En hier zitten idd wel veel knapperds in, misschien de volgende box allemaal lelijkerds.
Helaas, lens is zelf beschadigd. Telefoon staat op de nominatie om te vervangen.