Vintage horror story (Lisram, part II)

Fantastisch gedaan! Wat een suspens

Bravo Lennert! De horloge goden en mr LisRam himself applaudisseren in horologisch walhalla voor je inspanningen :ok_hand:. Dank voor het delen!

  • 5 van 5 -

Recensie LVA en de Lisram!

Bij de naam - Lisram - verwacht je horror en onverwachte gebeurtenissen zoals bijvoorbeeld ontploffende glaasjes. Maar dit horloge is op een duistere manier realistisch. Je wordt als het ware over een smal en verraderlijk pad geleid, net buiten het krachtveld van dit magische horloge. Bij dit horloge ontploft niet alleen het glaasje maar wordt ook de, onmisbare, grote wijzer in tweeën geschoten. Alsof het niets is, alsof ons aller Lisram dit dagelijks doet. BAM! In een milliseconde schiet hij hem uit elkaar. Zo snel, je ziet het niet.
En dan de plot twist waar LVA dit horloge op bovennatuurlijke wijze repareert. Het horloge zal helaas nooit meer dezelfde Lisram van weleer zijn. Maar LVA zou LVA niet zijn als hij deze kans op eerherstel voor de Lisram zou laten schieten.

Lees dit bloedstollende avontuur van LVA. Je zult jezelf verliezen in het verhaal. Deze duizelingwekkende roman lees je in 1x uit!

5 likes

:rofl: ik weet wie ik moet aanspreken voor de achterflaptekst als ik ooit een roman publiceer!

1 like

Toen ik het stuk las moest ik ineens denken aan een recensie die ik had gelezen over de nieuwe Stephan King. Zodoende 2 zinnen daarvan als basis genomen en wat aangepast. En zie daar, je recensie haha.

Een meester is een beginner die, ondanks mislukkingen en tegenslagen, telkens opnieuw begonnen is. Prachtig opgelost!

Ik vind de groene krokokoe zeker niet mis, maar ik heb 5 gekozen omdat ik denk dat dit buitenbeentje wel een buitennissige python verdient.

2 likes

het is toch een leuke hobby ! helemaal als je er zo’n smakelijk verhaal van weet te maken. ik heb het met veel plezier gelezen.

1 like

Velen denken hetzelfde: 6-6 tussen de krokokoe en de python voorlopig :grin: dat wordt moeilijk kiezen!

1 like

Heb even geholpen om het duidelijker te maken, Python dus :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Soms doe ik dat wel eens ja.
Suggestie:
Vissenleer!


Zalm


Kabeljauw

Interesse? PB-tje!

work image

3 likes

Dat bedoel ik! Top dat je de winkel voor LVA geopend hebt. Fijne etalage weer, vooral die kabeljauw is geslaagd!

1 like

Schokkend !!!
Maar gelukkig is het een Happy End :+1:

Héél knap! Zeker die zalm :star_struck: PB meteen de deur uit.

1 like