vintage hunten

Hoi allen, ik ben vandaag een dagje vrij en het leek mij een goede dag om eens op zoek te gaan naar wat leuke project horloges, daarmee vooral vintage opknappers bedoeld. Nu ben ik heel benieuwd hoe jullie aan deze horloges komen. Is er bijvoorbeeld wel eens wat te vinden in kringloopwinkels, antiekwinkeltjes, vintage stores etc.? of meer kans om gewoon het internet af te struinen zoals Marktplaats, Ebay en dergelijke? Weet er verder nog iemand leuke adresjes in Nijmegen om een beetje rond te koekeloeren voor vintage horloges? Alvast bedankt!

1 like

Ja :+1:

3 likes

En natuurlijk hier op blauw HF !

1 like

Ik woon in Nijmegen en projectjes heb ik nog genoeg. Stuur maar PM als je wat wilt zien en met name waar je voorkeur naar uit gaat.

1 like

Ik kom in heel wat kringloopwinkels, maar hier kom ik echt enkel de bodem van de bodem tegen: Guess, DW, Nep-ICE, Naamloos etc. etc.
Er moet haast een soort van schaduwcircuit zijn voor die 1000’en horloges, die achterblijven na overlijden.

Zijn denk ik met name

Veel van de mooie horloges zijn erfstukken en belanden in een la.

1 like

Bedankt voor de reacties allen.

Dit had ik wel een beetje gedacht. Had niet verwacht hier pareltjes te vinden maar dacht wellicht wat automaatjes om uit en vooral in elkaar schroeven te oefenen.

Dat klinkt zeker wel interessant. Stuur je zo een PB!

1 like