De kastvorm lijkt mij recenter dan de vormgeving van de wijzerplaat.
De tekst op de wijzerplaat is Frans, op de achterzijde Engels.
Ikzelf zou zeer getwijfeld hebben
De kastvorm lijkt mij recenter dan de vormgeving van de wijzerplaat.
De tekst op de wijzerplaat is Frans, op de achterzijde Engels.
Ikzelf zou zeer getwijfeld hebben
Dat had ik dus ook. Die kastvormen kom ik bij Oris overigens wel tegen alleen inderdaad niet in combinatie met de wijzerplaat. De poot van de R is ook vaag/weg. Maar goed. Een keer een gokje voor niet al te veel geld (vind ik dan)… voor een paar tientjes
Deze hadden jullie nog tegoed. De Constellation D-shape is binnen. Loopt iets te snel. Daar moet ik dus wat aan doen. Verder ziet het er goed uit. De links van de band naar de kast zijn een keer opengebogen. Dat is jammer. Iemand een idee hoe je dat ok kunt herstellen?
Grappig hoe de horlogekast gemonteerd is. Alles even een schoonmaakbeurt gegeven en lekker dragen
Klopt… alleen de Oris die ik heb is gesteend (15) en een penankertje…
Snap ik!
Ja ik ben echt een sucker voor chrono’s en het was 10 minuutjes van mn huis…. Dan ga je weer voor de bijl
Nouja dan maar wat minder geld in de Rikketik-pot….
Haha, groot gelijk!
Deze heb je alvast en op Rikketik is het nog maar afwachten wat er betaalbaar is!!
Haha, weer een leuk ingewikkeld uurwerk met veel onderdelen?
Mooie kroon
Ja lekker prutsen, eerste foutje is al gevonden, de minutenteller loopt niet mee:
@Ruud uhm ja dat is het eerste onderdeel wat gezocht gaat worden
Landeron 47? Mooi horloge, kroon is zo te zien vervangen. Moeilijk aan te komen.
Ik heb nog geen markeringen kunnen vinden, maar ga er vanuit dat het inderdaad een Landeron 47 is.
Is wel te zien vaak aan b.v. de inkeping in de chronograaf brug. Veel landeron 48 onderdelen passen ook.
Gedistingeerd idd
Twee keer kwaliteit uit de tijd dat Tissot nog niet samenwerkte met Omega en qua uurwerken nog voluit kon gaan
Gave kast! mooi bewaard gebleven.
Dat kan.
Ik vind conditie van horloges altijd belangrijk, en deze is mooi en volgens mij niet RVS. Dus heeft een behoorlijk beschermd leven gehad.
Haha yes dat klopt je had hem bijna gehad, zat bijna op mijn max.