Vintage incoming (Deel 1)

Soms werkt terugdraaien tot 21u en terug draaien naar voorbij 00.00.

Geinige kastpoten ook. Tof ding.

2 likes

:+1:

Bij penankers meestal niet in mijn ervaring… die waren natuurlijk voor de mensen die geen 20 horloges hadden en hem dagelijks droegen :rofl:

2 likes

Deze komt eraan! Daar kijk ik naar uit! Gaat vast mooi worden!

14 likes

Ziet er niet best uit maar een beetje rotsen en een nieuw glaasje doet wonderen!! Succes!

1 like

Rotsen is poetsen!!

Ja een eterna- Matic. Automaat dus. :heart_eyes:

Mijn reactie is door het systeem verwijderd Bas. Iemand heeft het gevlagd en is automatisch verwijderd.

O,? Vreemd!

Ha! Ik zag hem ook op mp. En bekende namen bij het bieden. Succes!

Ik heb jou toch niet overboden hoop ik?

Nee hoor.
Maar het voelt wel lekker (beetje dorps?) om op het wereldwijde web dezelfde mensen op verschillende sites tegen te komen.

1 like

Haha, kleine wereld ja…

Whut?

1 like

Bedankt voor de tip, ik heb het ff geprobeerd maar dan gaat de datum een dag terug dus dat komt niet goed.

Deze komt er binnenkort aan,

Ebel maakt al jaren mooie horloges en deze heeft mooie wijzerplaat , mijn andere helft draagt al jaren een Wave. deze gekocht als non runner, loopt wel maar stopt dan volgens verkoper, ik hoop dat dit te verhelpen is met een service van @Serge2

En ook nog dank aan @Macx

20 likes

Na een succesvol optreden van Belinda en Sabina gaat nu ook Silvana de vleugels uitslaan naar het buitenland en zal binnenkort op het HF een leuke presentatie uitvoeren.

8 likes

Het is een mooie, ik had m ook gezien.
Uiteindelijk niet op geboden omdat het uurwerk niet compleet leek te zijn op een van de foto’s.

Ik hoop dat je m aan de gang krijgt

1 like

onder het motto: je kan niet genoeg duikertjes hebben in de projectbak om op te knappen
ik heb er nog ééntje gevonden met een stalen kast en met wat werk aan

19 likes

Een “nieuwe” Certina Waterking

Weet nog niet of ik er erg blij mee ben. Was bij aankoop erg blij, maar enigszins een klein beetje teleurgesteld. Zie onderstaande.

7 likes