Vintage incoming (Deel 1)

Dit is een post van juni 2021.
Weet niet of hij deze nog te koop heeft die op de foto staan.
We zijn nu immers 3 jaar verder…

Ik slaap rustig verder :grinning:

2 likes

Erg fraai horloge. Bijzondere dagweergave ook.

1 like

Erg blij met deze Movado Subsea automatic uit circa 1954.

12 likes

Ah, heb jij die gescoord. Die was mooi, met opvallende accenten.

2 likes

Wordt verwacht, deze 37-38mm grote Citizen Auto Dater 17SM uit 1965.
De datum is te verstellen door de wijzers achteruit te draaien. :slightly_smiling_face:

En ook nog een paar Citizen kroontjes.

16 likes

Dan weet ik wie ik moet aanspreken, mocht ik ooit een kroon nodig hebben… :grin:

1 like

Prima, geen probleem! :smiley:

1 like

Volgende project!

18 likes

Wilde eigenlijk niets meer kopen, maar toch een (hopelijk redelijk originele) HMT gekocht:

14 likes

Ik ben even aan het twijfelen, of dit een echte is, maar zelfs als het dat niet is, dan is de schade ook niet al te groot… We zullen het zien, als het hier is…

Een Longines Grand Classic L4.635.4. Quartz, dat dan weer wel.
39ef3a6
39ef3a7

En dan nog een Seiko Gyro Marvel, daarvan had ik er nog niet genoeg :woozy_face:

En als Formule1 fan kon ik deze ook niet laten liggen. Uit lang vervlogen tijden, toen Jos Verstappen nog bij by Tyrrell reed… (Alweer 27 jaar geleden…)
3a041af

14 likes

Je kunt er zeker van zijn, dat hij uit India komt :joy: :crazy_face:

3 likes

:rofl:

Tijdens allerlei werkzaamheden tussendoor nog drie dingetjes gewonnen waaronder
deze Tärnan Lux

Voor elf euro dit uurwerkje van het merk Tissot

8 likes

Deze komt voor een paar euro mijn kant op. Zou volgens de advertentie niet lopen. Volgens mij komt er een mooi horloge onder vandaan als er een nieuw glaasje op komt en hij wordt schoongemaakt. Uiteraard wordt hij ook geserviced.

18 likes

Twee leuke binnenkomers van vandaag. Opknappers.

10 likes

Die vond ik allebei wel heel mooi, ik houd wel van simpele wijzerplaten maar dan wel met minuten streepjes. Hoe vind je dit soort horloges, ben je op zoek naar een bepaald merk op ebay, of… ja, hoe?

Ik koop zelden op Ebay of Etsy , hoewel je daar ook hele ruime keus hebt, maar wat ik leuk vind, is de laatste minuut van een veiling lot, en dat gaat op Tradera heel leuk. Je kunt al weken op zoek gaan en als iets je bevalt dan sla je dat horloge op of je doet alvast een bod, zo word je herinnert aan je biedingen.

Waar zou dat knopje voor dienen?

5 likes

Ik denk dat dit de datumquickset is.

2 likes