Ga uit van +25% bovenop de veilingkosten + shipping
Bij Buyee komt er alleen de btw bij, er is geloof ik een handelsovereenkomst met Japan.
Wat @Ruud zegt, het is niet zo spannend. En als je daar bij het bieden rekening mee houdt komt het helemaal goed. Ik verzamel dan ook een aantal zaken bij elkaar om de kosten de delen over de verschillende lotjes. Per stuk is het dan te behapstukken.
Precies dit.
Je kan nog steeds wel leuk shoppen in japan
Goed om iets van een indicatie te hebben, dank daarvoor!
De stoomboot uit Japan is gearriveerd
En nu ga ik eerst eens de projectenbak leegmaken voordat ik er nog meer koop
Leuk spul. Vooral die gave 5625-7040!
Mooi setje, zeg!
Heb altijd een zwak gehad voor dit model. Prachtige kastvorm
Oh ja, die ken ik!
Ik ook, voor mij is dit de ultieme King Seiko!
Bedoel t niet verkeerd, maar waarom koop je klokjes in dit soort staat?
Parts?
Hahaha ieder zn ding zullen we maar zeggen
Een is voor de onderdelen, de rest om op de knappen.
Klein voorbeeldje van wat voorgangers:
Daarbij vind ik het ook leuk om horloges met patina te hebben.
Goed bezig
Sodeju wat zijn die priegelmandjes duur zeg!!
Maargoed vandaag de vloeistoffen, 1 nieuwe deksel, 3 kurken pakkingen en het flutmandje gehaald. Hoop hem deze week voor het eerst te kunnen uitproberen
Go go Tim!!
Game on!
Barnfind!
Afgelopen weekend kreeg ik bij mijn schoonouders een doosje in mijn handen gedrukt met de opmerking “jij doet toch wat met horloges?”
Er zaten een paar minuscule jaren 70 dameshorloges in (je kent ze wel…), een Quartz (!) zakhorloge (hoe dan?), een defecte automaat zonder glas en kromme kast (uurwerk vooralsnog onbekend,maar donors heb je nooit genoeg ).
En dan deze Orfa. Absoluut MINT, volgens mij nooit gedragen. Loopt super nauwkeurig met een amplitude van rond de 300, en toen ik gisteravond terug kwam van een tweedaagse zakenreis liep ie nog steeds, dus met de gangreserve zit het ook wel goed.
Klein wondertje.
Dat zijn de betere cadeaus